iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

mvsteeg 04-02-09 21:08

Ja inderdaad, ik ben erachter dat in fw 2.2.1 de optie om deze automatisch door het netwerk in te laten stellen niet meer aanwezig is. Ook niet in supreme preferences. Is het mogelijk deze switch weer aanwezig te laten zijn?

iMario 04-02-09 22:16

Deze bedoel je toch? 'Set Automatically'
Want die staat er bij mij gewoon:

http://i391.photobucket.com/albums/o...8/b1f11ea5.jpg

Kayserii 04-02-09 23:08

Opzicht een heel mooi en zeker handig gemaakt programma. Proficiat iMario ;).

Alleen ik heb een klein probleem, als ik een thema selecteer. Dan krijg ik die thema niet te zien, maar gewoon de staandaard thema van Apple iPhone. En dat gebeurd bij meerdere thema's die ik download via Cydia. Misschien heeft iemand een oplossing voor.

M.V.G,

Kayserii

iMario 05-02-09 00:30

Je SpringBoard word niet ge-themed, je instellingen wel.

mvsteeg 05-02-09 08:41

1 Bijlage(n)
Zie de foto, zo ziet het er bij mij uit. Waarschijnlijk ergens anders een andere instelling?

Nog een vraag, is het mogelijk een optie te maken waarbij je een tijd instelt zodat de telefoon automatisch uitschakeld (bv. 's nachts) om batterij te sparen?

Bedankt voor de snelle reacties.

iMario 05-02-09 12:44

Heel apart!
Als ik die switch namelijk uit zet, dan heb ik ''Time Zone'' en ''Set Date & Time'' ook. De switch blijf ik behouden...

Je 2de vraag word lastiger, aangezien daar echt code voor geschreven zal moeten worden (en dat gaat jammer, maar helaas, niet lukken op Windows).

macfreaker 05-02-09 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvsteeg (Bericht 253144)
Zie de foto, zo ziet het er bij mij uit. Waarschijnlijk ergens anders een andere instelling?
Nog een vraag, is het mogelijk een optie te maken waarbij je een tijd instelt zodat de telefoon automatisch uitschakeld (bv. 's nachts) om batterij te sparen?
Bedankt voor de snelle reacties.

Wat je kan doen om je batterij te sparen is gewoon in vliegtuig modus zetten. Meeste wordt verbruikt bij zoeken naar masten , binnenkomende mail enzo.

Fab1Man 05-02-09 13:52

Ik heb hetzelfde als mvsteeg.

mvsteeg 05-02-09 14:40

Zo zou je het probleem van de switch moeten kunnen oplossen...

found a solution myself:


go to /var/root/library/preferences/
op up com.apple.carrier.plist with your favorite plist editor and change the value of Supports_NITZ from No to Yes. Now restart your phone and you can enable it again!

Dit gaat mijn kennis echter ver te boven... Ik heb de plist file via shh nu op mijn desktop, maar met welk windows programma pas ik die nu aan?

Fab1Man 05-02-09 15:31

iMario kan dit zo integreren ;).

iMario 05-02-09 15:35

Ik heb helemaal niks veranderd daar :eek:
Ik test de oudere versie, die in Cydia staat, even uit!

Rasz 05-02-09 16:15

Bij mij doet hij het wel gewoon hoor.
Ik het die uit cydia. Eergister opnieuw dr op gezet..

iMario 05-02-09 16:20

Heb de versie uit Cydia geprobeerd, alles is goed...
Het kan ook niet aan de Supreme Preferences liggen, die veranderd daar niks.

Fab1Man 05-02-09 18:16

Ik bedoelde meer dat je die switch er wel in weet te krijgen bij diegene waar hij niet staat.

iMario 05-02-09 18:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 253369)
Ik bedoelde meer dat je die switch er wel in weet te krijgen bij diegene waar hij niet staat.

Dat is geen probleem.

Naja, voor mensen die die switch niet hebben, plaats dit bestandje in: /Applications/Preferences.app.
(Wel eerst even uitpakken uiteraard ;)).

mvsteeg 06-02-09 06:45

Hoi iMario,
Dit is het bestandje dat er bij mij ook opstaat en vervangen levert helaas geen resultaat op. Lijkt erop dat er iets anders is dat de switch al dan niet zichtbaar maakt...

Giel538 06-02-09 12:43

iMario, mooi pakketje met extra instellingen, zeeer handig.

Is er misschien ook een mogelijkheid in te bouwen dat je kan kiezen welke font je wilt ?

Ik weet niet precies hoe dat werkt met die fonts, volgens mij kan je maar 1 font erop hebben en moet je je bestaande font op je iPhone overschrijven. Als het zo werkt is hier wel vrij makkelijk iets voor te schrijven.

Mag ik vragen welke font jij hebt, en waar ik die kan vinden, want ik vind hem wel erg vet hehe

iMario 06-02-09 12:51

Gebruik FontSwap uit Cydia om fonts te veranderen ;).

Giel538 06-02-09 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 253642)
Gebruik FontSwap uit Cydia om fonts te veranderen ;).

Ohja nice, enwelke font heb jij daaruit dan, zonder dat ik ze alle 10 hoef langs te gaan ;)

iMario 06-02-09 14:22

Staat er niet in.
En die word hier ook niet gepost, want dat is een font waarvoor je moet betalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.