iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

libia 21-12-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233280)
Dat is wel een kleine bug die ik al van meerdere mensen heb gehoord. Ik zal het proberen te fixen ;)

dus bij mij is het geen bug en bij iemand anders wel? :P

King1987 21-12-08 22:47

Schelen deze veel met de laatse testversie Mario?Of zijn het dezelfde :D

TTiSoB 21-12-08 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 233269)
dan moet je ff MakeItMine uit cydia installeren, opstarten, het tekstveld leeg laten en dan op de knop voor carrier drukken ;)

thnx.. dat deed truc ;)

iMario 21-12-08 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 233314)
dus bij mij is het geen bug en bij iemand anders wel? :P

Het zit zo:

Ik heb nu van een aantal mensen gehoord dat hun carrier logo verdwijnt meteen zodra mijn Supreme Preferences aan staan. Dit is dus niet de bedoeling! Zodra je de fake carrier aanzet dan zou hij moeten verdwijnen, niet meteen...

mysense 21-12-08 23:59

Ik wou het vandaag instaleeren maar helaas loop ik al tegen een probleem aan, volgens cydia is het geinstaleert maar en veranderd niets. Als ik naar instellingen ga is alles nog het zelfde, heb je hier een oplossing voor?
2G iPhone, FW 2,2

iScorpio 22-12-08 00:23

Kijk eens in Winterboard ;)

iMario 22-12-08 00:51

Inderdaad, dat staat duidelijk overal bij... Je moet hem aanzetten in WinterBoard.

Kets 22-12-08 13:02

Ik heb hem gisteren geinstaleerd ^^ Ziet er goed uit Mario, Keep up the good work ! :D

Burak 22-12-08 15:29

waar kan je die make it mine installeren, want ik heb ook die gedoe met de carier.

sorry ik heb hem al, bedankt iMario

iMario 22-12-08 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burak (Bericht 233557)
waar kan je die make it mine installeren, want ik heb ook die gedoe met de carier.

sorry ik heb hem al, bedankt iMario

De carrier is idd niet helemaal goed... Dat kan ik pas fixen na nieuwjaars-avond.
Dan kan ik het namelijk uitgebreid testen aangezien ik mijn 3G dan kan unlocken ;)

iScorpio 22-12-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233562)
De carrier is idd niet helemaal goed... Dat kan ik pas fixen na nieuwjaars-avond.
Dan kan ik het namelijk uitgebreid testen aangezien ik mijn 3G dan kan unlocken ;)

Zijn toch wel andere testers die het kunnen testen voor je ;)

iMario 22-12-08 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 233564)
Zijn toch wel andere testers die het kunnen testen voor je ;)

Het is allang getest... Blijkbaar niet goed dus. Ik doe het liever de 2de keer dan zelf zodat het goed is :)

iScorpio 22-12-08 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233568)
Het is allang getest... Blijkbaar niet goed dus. Ik doe het liever de 2de keer dan zelf zodat het goed is :)

Je laat de mensen dan wel lang wachten terwijl je weet wat er fout zit :rolleyes::p

King1987 22-12-08 16:13

Tja, als je geen custom carrier gebruikt, kan je het niet testen ook......

iMario 22-12-08 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 233571)
Je laat de mensen dan wel lang wachten terwijl je weet wat er fout zit :rolleyes::p

Je mag jouw iPhone wel sturen zodat ik het eerder kan fixen ;)
Met een simlocked iPhone kom je met zo'n bug niet echt bepaald ver...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 233581)
Tja, als je geen custom carrier gebruikt, kan je het niet testen ook......

Ligt hem niet aan jou, je hebt alles goed getest! Zonder logo kun je dit ook niet weten.

libia 22-12-08 17:34

kun je ook niet inbouwen dat hij het weer terugzet als je hem leeg laat?

iMario 22-12-08 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 233617)
kun je ook niet inbouwen dat hij het weer terugzet als je hem leeg laat?

Sorry, ik kan er zo echt niet serieus en eerlijk op antwoorden. Ik zal echt er zelf even naar moeten kijken...

Het komt goed :)

libia 22-12-08 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233622)
Sorry, ik kan er zo echt niet serieus en eerlijk op antwoorden. Ik zal echt er zelf even naar moeten kijken...

ja, ik bedoel het als een nieuwe feature tip.. nadat je de oplossing hebt gemaakt en zodat heel MakeItMine overbodig wordt!

iScorpio 22-12-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 233622)

Misschien dan toch iets te snel uitgebracht aangezien je het zelf niet (alles) kan testen ;)
Zie het als opbouwende kritiek want de tool op zich is natuurlijk voor veel gebruikers een uitkomst.

King1987 22-12-08 17:51

Ik heb eigenlijk alle testversie's wel zo een beetje gedraait en moet zeggen dat Mario hier echt heel veel werk in heeft gestopt. De laatse versie werkt eigenlijk probleem loos (afgezien van het feit met de custom carriers, maar dat gebruik ik ook niet). Weet niet of dit dezelfde versie is als die ik nu draai maar ik moet zeggen, hij draait perfect. (er zit in MIJN versie nog wel een foutje: hij onthoud het wachtwoord niet van iTunes, maar dat heb ik pas gisteravond ontdenkt, Mario weet dit al!)

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.