Ok, hier een grote update: de Supreme Preferences zijn helemaal getest. Ik kijk vooruit, dus richt me alleen op firmware 2.2. De thema's kunnen via WinterBoard gebruikt worden. Dat betekent dat de Prefs gewoon in je settings app geinstalleerd worden en je via WinterBoard makkelijk kunt switchen tussen een thema (dus niet omste beurten installeren;))
De Supreme Preferences in Gradiance style is klaar voor release! (moet wachten op de maker van Tenuis dat ik de iconen mag gebruiken, daarna zullen meer thema's volgen...). Ze komen in Cydia, dus nog even geduld... Je kan het gebruiken op een iPhone, iPhone 3G en iPod touch die op firmware 2.2 draaien. Alles is wel in het engels, en dat laat ik nog even zo... Ik zal er nog een Nederlandse versie van maken die dan alleen in iFoneguide beschikbaar komt, dus niet in BigBoss & Planet-iPhones. Keep ya guys up to date.... |
go go go, iMario! (dat rijmt). Je bent welkom in de iFoneguide Cydia repo, dat weet je...
|
Ze zijn verzonden naar BigBoss & Planet-iPhones (is 1 repo samen).
iFoneguide, ze komen er aan! |
Regel dit a.u.b. even via de PB! ;)
|
Citaat:
|
En???? Staat ie al in cydia??????????
|
Heb je al gekeken?
|
Denk niet dat die eral opstaat anders had iMario het al wel gemeld :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh lol zat ze'n unlock sim vast xd das idd niet echt slim
|
Sorry dat het nog niet in Cydia staat. Maar ik kan daar echt niks aan doen :o
Allen van Planet-iPhones is nu aan het overleggen met BigBoss. Met iFoneguide zijn we nog wat aan het testen... Ik hoop echt dat het deze week erin staat. |
Ik hoop dan voor zaterdag anders kan ik pas volgende week erop zetten :(
|
Dit is er al toch?
Extended prefencess? |
Citaat:
|
Hey Mario,
Ik ga hem zeker downloaden als hij in Cydia te vinden is. Het is vast en zeker weer een prachtig iets geworden. Ik ben benieuwd! |
Ben benieuwd. Extended prefs was zeer handig!
|
Check meer screenshots in het Supreme Preferences album op mijn profiel: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Fotoalbum van iMario: Supreme Preferences - Firmware 2.2
|
Ga je ok nog iets doen aan de SpringBoard iconen ofniet ?
|
Citaat:
|
Ik kijk er ook al naar uit. Hoop dat hij snel komt
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45. |