Okay, grappig! En wat is daar het nut van? :P
|
Citaat:
|
Hmm... Goed punt... Hoe ben je eigenlijk achter deze (en alle andere...) tweaks gekomen?
|
Citaat:
|
Maar hoe vind je die hidden tweaks dan? Lijkt me niet dat er ergens één bestand is met alle tweaks beschreven... :P Of begrijp ik het nu heel erg verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon intypen:
login root ''click enter'' alpine ''click enter'' (bij het intypen van je wachtwoord komen er geen letters, dit is normaal). dpkg -i SupremePreferences.deb ''click enter'' dpkg -i SupremeAppReveal.deb ''click enter'' killall SpringBoard ''click enter'' |
Nieuwe opties. Dit zijn geen verborgen tweaks, maar zelfgemaakte:
http://i391.photobucket.com/albums/o...8/025dbadb.jpg - Friend Safe (je iPhone beschermen tegen gemene vrienden!) - Icon Labels (aan/uit zetten van de icon labels) - Supreme App Reveal (STERK verbeterd! Werkt nu op alles) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Servernaam:
IP van je iPhone Poort: Standaard = 22 |
Citaat:
en username?? |
root ;-)
Password is alpine, tenzij je deze zelf hebt aangepast. |
Citaat:
[edit] als ik op SP-->Applicaties-->Mail klik, dan kom ik op mijn springboard terecht, lijkt me niet echt de bedoeling |
Vanavond nog bezig om er meer in te zetten! Any requests!? :D. Kan nu toch van alles en nog wat inmekaar-flanzen :D. De slider tekst bijvoorbeeld, die ga ik proberen er in te zetten...
Citaat:
De volgende versie komt zeer binnenkort! Hij zal veel stabieler zijn en zal veel meer opties bevatten! |
Misschien een dingetje om snel je "slide to unlock" tekst te veranderen??
|
de slider tekst veranderen zou erg leuk zijn top idee:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk er echt naar uit!
Misschien winterboard inbouwen? Maar das volgen mij een beetje groot niet? |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24. |