dat de eerste letter automatisch ene hoofdletter is
|
Okay, bij caps denk ik direct aan caps lock, alles hoofdletter dus ;-)
|
Is de bug al opgelost dat je bij het installeren van de bèta je ipod icoontje verloor en een tijdje later al je basisicoontjes (phone, text etc) verloor al opgelost. O
Oftewel kan ik weer met zekerheid Sup Prefs installeren? |
Inderdaad, alleen de eerste letter. Misschien kan er vanavond een 2e beta versie uit! Ik ga hem posten op het forum (iPhoneclub en MacThemes). Aangezien er nog wel een aantal vervelende bugs zijn wil ik hem ook even uit Cydia halen... Mensen die niet bang zijn voor rare dingen die kunnen het even uitproberen en mij uiteraard feedback geven!
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnen nu en een halfuur post ik de 2e beta versie op het forum.
|
Ik wil m wel testen, als iemand mij kan vertellen hoe ik mijn iphone kan rebooten zonder dat ik een sleep/awake knop heb?:D en ik ook niks met mn iphone kan, maar mn pc hem wel herkent?
|
Kan wel met SBSettings, gPower, iHome... Noem maar op.
|
dit is het probleem:
https://forum.iculture.nl/f28/i...leep-knop.html :( |
|
Citaat:
Ben nu op het werk, dus zal vanavond of morgen hem erop zetten. |
Post #1 is aangepast. Supreme App Reveal was ik gisteren vergeten :o. Ook staan er downloads voor originele bestanden, mocht je vergeten zijn ze te backuppen.
|
Wel veel downloads maar geen feedback... :(
|
Ik heb m wel gedownload, maar durf het op het moment even niet aan om m dr op te zetten. Als er iets fout gaat ben ik mn jailbreak kwijt;) (geen sleep/awake knop!)
|
Hallo, Ik zou graag een eigen carrier logo willen instellen, nu heb ik alleen wel al de functie van Supreme Preferences gebruikt. Is het dan nog steeds mogelijk mijn eigen logo (een plaatje) dus te zetten?
Alvast bedankt, Miquexia |
Citaat:
|
Maar als ik gewoon mijn eigen carrier logo wil zetten? In welke map moet ik deze dan plaatsen, omdat ik de functie van Supreme Preferences gebruik...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
EDIT: en natuurlijk eerst ff alles weghalen wat je er hebt neergezet met MIM zoals iMario zegt. |
Bedankt iMario en JoOosty!
Precies wat ik zocht ;) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52. |