Citaat:
|
Ik heb inmiddels gerestored en opnieuw gejailbreaked, maar ik krijg het SB icoontje maar niet aan de praat.. :o moet ik dat nog ergens aanzetten ofzo?
|
Citaat:
|
Staat aan..
|
Citaat:
|
De extra instellingen doen het prima, Alt Splashscreen (zonder de icoontjes onderop) doet het ook, ik krijg alleen het applicatie icoontje niet aan de praat. :o
|
Heb je een thema ingesteld? Zou je een screenshot van je WinterBoard opstelling willen plaatsen, dan kom ik er snel genoeg achter wat het probleem is.
|
1 Bijlage(n)
Ik zal wel weer over heen zitten te kijken zeker :o.. maar ja hier een screen: (het gaat trouwens om het nieuwe icoon, niet de 'supreme S')
|
Kun je eens SSH'en naar: /Library/Themes/Supreme Preferences.theme/Bundles/com.apple.Preferences. En kijk dan over er een ''icon.png'' in staat.
|
Ik zie geen icon.png staan, is dat het probleem?
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Kijk eens aan gefixt! thanks voor de hulp :D!
|
Heb al goeie feedback gehad en een aantal bugs zijn bekend. Dus voor de volgende update (kleine update) : Bug fixes en meer talen. De duitse, noorweegse en italiaanse taal zullen er ook bij komen. Niet dat ik dat kan lezen... ;)
|
bij mij werkt ook alles perfect, ik heb enkel het stylish icoontje niet! Het standaard settings icoon staat er nu, het s icoon werkt ook, maar hoe krijgek het nieuwe erop?
Keep u the good work! |
Heb je in /Library/Themes/Supreme Preferences.theme/Bundles/com.apple.Preferences icon.png staan?
|
Heb geen idee met dat icoontje, zal het er nog even met Fab1Man over hebben.
|
ook ik had dit probleem, maar dit is al perfect opgelost via SSH :)
|
Citaat:
|
Update met een fix!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52. |