Van alles en nog wat, denk hierbij aan kleine instellingen... Er zit iig genoeg in 2.0. Het is al VEEEEEEL beter dan 1.6.3.
|
WHOEOEEE als dit geen goed nieuws is :)
|
Dat zeker!
EDIT: Ik heb nog een vraagje: Als ik SP 2 heb, dan heb ik FCSB Toggle niet meer nodig toch? En iEmoticons, volgens mij had ik daar wat over gelezen, moet ik dat programmatje ook houden? Dat zijn de 2 icoontjes die ik nog niet heb voor in categories :p Dus het zou mooi zijn als die daarin zouden zitten :D |
FCSB zit er niet in, alleen FiveIRows. En heb geen idee wat iEmoticons zijn. Als je de Emoji bedoelt; die had je al niet meer nodig dan vanaf SP 1.6.3. Daarmee kun je ze ook al aanzetten.
|
Kan niet wachten hierop, klinkt allemaal erg goed :)
|
Snap er niets van krijg supreme preferences 2.0 nergens gevonden of gedownload. Versie 1.6.3 heb ik wel kunnen vinden maar 2.0 wie kan mij verder helpen?
|
@ erichvanwijk Ik wil je een tip geven: lees eerst het topic, voor je vragen gaat stellen;) Dan had je gelezen dat 2.0 deze of volgende week uit gaat komen.
|
Citaat:
|
Kan iemand mij uitleggen waarom ik het programma nergens terug vind als ik het geinstalleerd heb...? (of stel ik nu een hele stomme vraag...?)
|
Citaat:
Het is trouwens te vinden in WinterBoard. |
Heb het nu ook voor elkaar gekregen om er een Respring optie bij te zetten.
http://i391.photobucket.com/albums/o...8/0c69261d.jpg Supreme Home Screen is niet voor release. ;) |
Citaat:
|
Wat is dat ook alweer ? Toch niet dat je iblank niet meer nodig hebt voor de home page van je springboard of niet?
|
Citaat:
http://i391.photobucket.com/albums/o...8/9ffb3207.jpg |
Citaat:
|
Ik vind het SP icoontje in het iWood-Realize thema erg lelijk. Enig idee hoe ik het kan veranderen?
Customize werkt niet, hij geeft de volgende fout: ''Encountered an error copying the files''. Raar. @Lucien, vraag is al meerdere malen gesteld. In de loop van deze week, volgende week dacht ik. |
Als je een thema gebruikt, zorg dan dat je het thema boven de Supreme Preferences sleept.
Vrijdag/zaterdag rond ik alles af voor SP 2.0 en stuur ik het naar ModMyi. Dan is het maar net hoellang dat duurt, meestal meteen-tot een dag. |
Citaat:
(dit trouwens niet lullig bedoelt naar iMario toe, was gewoon opnieuw nieuwsgierig) |
Citaat:
|
Citaat:
2.0 staat dan in Cydia. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30. |