zo zie je maar weer dat iMario de juiste persoon is voor SP, want hij kijkt wat zijn iphone doet met arendsogen :D
|
Ik moet trouwens mededelen dat Five Icon Rows en First Row Blank niet in de 2.0 release zitten, die zijn nog te buggy.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter bekend als FiveIRows door Gi-lo uiteraard. ;) |
Is voor mij ook niet zo belangrijk.
Maar waarneer komt ie nou ! |
Citaat:
|
Ah, ik dacht dat je hem gisteren al had opgestuurd. Nou maar wachten tot morgen.
Jammer dat five icon rows er niet inzit. Dan maar in mijn thema verwerken. |
Hij kan vandaag elk moment komen... Supreme Home Screen is trouwens wel mee gereleased.
|
dat is toch dat je op je homescreen geen blanks meer nodig hebt? Zoja mooi zo!
Dadelijk weer voetballen, gaat de tijd sneller :p Edit: ik heb een respring gedaan, en zie idd dat applelogo dat inzoomt handige setting omdat ik een andere bootlogo gebruik. |
Citaat:
nog (helaas) niets gesignaleerd in Cydia |
Je 1 ste pagina sprinboard.
Maar omdat er tikdverschil is, zal je hem pas vanavond zien. Heb even gekeken en de updates van modmyi ( of zoiets ) zijn pas tussen 20 en 's ochtends tot een uur of 8. |
Citaat:
ja ik had al rekening gehouden met tijdfsverschil, maar wist niet hoeveel....nu maar hopen dat ze er om 20 uur (onze tijd) al erop zetten :D |
Volgens mij kan je dat niet zelf regelen. Je krijgt dan het volgende:
http://i220.photobucket.com/albums/d...IMG_0008-1.png |
Citaat:
Home Screen is btw het SpringBoard. Apple noemt het ook gewoon Home Screen hoor, alleen in het systeem zelf word het SpringBoard genoemd. ;) |
Ok. Want op sommige sites zeggen ze home screen als 1ste pagina en andere weer: Springboard = Home Screen
|
Summerboard is de voorloper van WinterBoard... Heeft volgens mij niet zoveel met Springboard / Homescreen te maken...
|
Ik bedoelde ook Springboard.
|
Ik zie versie 2 nog niet in cydia staan hoor ;)
|
Citaat:
Citaat:
Zal elk moment wel komen, denk ik... :rolleyes: |
Komt morgen denk.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27. |