OK, dat is ook goed
|
Supreme Preferences 2.0 lag gisteravond al klaar, vanavond maar even contact opnemen met ModMyi.
NIEUWE OPTIES: - Nieuw Home screen icoon - Nieuw menu - Nieuwe menu iconen - Nieuwe categoriën; Applications, iPod, Mobile Substrate, Status Bar, System en About - Veel nieuwe opties in Applications, verdeeld in categoriën; iTunes, Mail & Calendars, Phone + SMS, Photos, Safari, More - Nieuwe opties in iPod: Supreme iPod Controls, Sync Compilations, Lyrics, Album Cover Panel, Repeat, Shuffle, Screen Size, iPod Hi-Fi - Opties in Mobile Substrate: Hide Icon Labels, Five Icon Rows, First Row Blank, Prevent App Deletion, Supreme App Reveal en een Respring optie - De Status Bar categorie is ook wat gewijzigd - Veel nieuwe opties in System, o.a: Reflective Dock Icons, Auto-Dim, Auto-Lock, Disable Dim And Lock, Disable Respring + Lock, Hide Battery On Charge, Don't Animate Apple, Hide Low Power Alerts, Disk Space Alerts, Power Log, EDGE Editing, Auto-Correction, Emoji, Home Button, Touch, Block Device - About heeft Important Notes, Credits, SP versie en je apparaat build nummer - Uiteraard zijn er bug fixes - Andere nieuwe opties Vragen over de nieuwe opties mag je gerust stellen. |
Wow Wow, yes!
Morgen hele dag voetballen en dan hoop ik dat hij als ik terug ben in Cydia staat! |
Welke taal Mario?
|
Citaat:
Kan eventueel een pakket posten op het forum zodat iemand het vertaalt, dan kan je alsnog Nederlands gebruiken. |
Citaat:
|
Zou heel fijn zijn als je de file hier kunt posten :-))
|
Citaat:
|
Bedoelde eigenlijk niet dat ik Mario met het vertalen kan helpen, maar meer dat we dan de NL file op onze iphone kunnen gaan gebruiken.
|
Uuh mario ik vroeg me af wat Don't Animate Apple in houd...
|
Citaat:
Handig als je bijvoorbeeld een custom boot logo gebruikt en je wilt dat Apple'tje niet zien op het laatst. |
Nog nooooit van me leven gezien. Reboot net en toen kreeg ik het ook niet. Gewoon lockscreen meteen.
|
joepieee mss de bigday vandaag :p
|
Citaat:
Juist nog even geprobeerd, maar het appeltje doet helemaal niets. |
Ik heb het ook niet, net ook even bekeken..
|
Ik heb het altijd al gehad... Waar rebooten jullie mee? Op de originele manier of met SBSettings bijv.
|
Nu je het zegt,
op de gewone manier is dat wel en zit je direct op je homescreen. Via SBsettings is het er niet en kom je op het unlock scherm. Was me nog nooit opgevallen. |
Ik zal zo eens kijken.
Hij staat trouwens nog niet Cydia. |
Nee, kreeg vanochtend ook pas bericht terug. Hij zal wel in een hele andere tijdzone zitten.
|
Raar want zag net dat er een hele update van die site was.
Maar het zal vast een andere tijdzone zijn en staat er morgen vast wel bij. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29. |