iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

spysical 14-05-09 21:33

Aaah!
Heb net mijn iphone moeten reseten omdat ik niet meer kom bellen smsen mailen niets vd standaard apps liet ie nog zien. (op Safari en Youtube na dan :P)
Ze stonden niet gehide ofzo. Dit kwam doordat ik SP delete en daarna meteen weer instaleerde. Terweil je moet wachten (dus als Cydia klaar is) drukte een vriend van me op de home knop. En sloot Cydia af, ik kreeg een verkleinde achtergrond, Iphone gind in safe mode, De apps die ik heb genoemd waren weg. Moet ik nou die vriend van me de schuld geven of SP? Als het SP is is het dan verstandig als ik deze nogmaals instaleer.
Voor de gene die het willen weten wat ik onlangs heb geinstaleerd. - geen idee -.-

PeterTe 14-05-09 22:19

Herstart je iphone eens en kijk nog eens. Anders instaleer SP eens opnieuw ;)

Rasz 14-05-09 22:42

Ik heb hier ook last van gehad, je hebt waarschijnlijk de beta verwijderd. En daarna 2.0 erop gezet. Ik heb hersteld, daarna nergens meer last van gehad!

spysical 14-05-09 22:49

heb beiden al gedaan. No suc6. Ben nu al bijna klaar met de jailbreak. Morgen onder de lessen lekker downloaden van de zooi die ik nu niet meer heb :P Heb er morgen toch 8 (A)
*lacht kwaadaardig*
eerst zorgen dat SBSettings eropkomen en dat mijn scherm niet meer uit gaat. Dan komt alles goed.


PS:
Ik installeer nooooit meer een of andere beta -.-

iMario 14-05-09 23:00

Supreme Preferences 2.0 via ModMyi verwijderd geen apps. En BETA versies zijn altijd op eigen risico's, net als alle anders jailbreak apps trouwens.

spysical 14-05-09 23:20

Weet ik (A)
Ik meld het gewoon even hier. Want daar is dit forum toch voor?
Ben nu even de dingen aan het downloaden die ik het meest gebruikte.
Winterboard, SP,SBS (+plugins). Dalijk even nog wat repo's toevoegen... En wat thema's voor in winterboard...

wesleyvosters 15-05-09 09:58

Mario, klopt het dat transterent dock uit winterboard niet werkt icm reflective dock icons van SP. Of doe ik iets fout.

spysical 15-05-09 11:39

zet transprante dock noven sp in winterboard ;)

iMario 15-05-09 12:40

Lees Important Notes in About, dan weet je hoe die Reflective Dock Icons van Supreme Preferences werken.

wesleyvosters 15-05-09 13:35

Ja nu werkt het. Stom dat ik dat niet eerder heb gezien had dat eerder wel gelezen maar verder niet meer bij stil gestaan.

Btw knap werk mario!

Bordyl 15-05-09 23:32

Mario, er ijzn nu slechts 9 icoontjes per blad (normaal) maar het instellingen icoonje is verdwenen (niet normaal) zodat ik het niet meer normaal kan zetten! wat nu?

libia 15-05-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 286861)
Mario, er ijzn nu slechts 9 icoontjes per blad (normaal) maar het instellingen icoonje is verdwenen (niet normaal) zodat ik het niet meer normaal kan zetten! wat nu?

Dat is vreemd :)

Je moet op je iphone in /User/Preferences ff de juiste plist vinden (die van SP dus) en daarin SupremeHomescreen van true naar false zetten ;)

iMario 16-05-09 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 286861)
Mario, er ijzn nu slechts 9 icoontjes per blad (normaal) maar het instellingen icoonje is verdwenen (niet normaal) zodat ik het niet meer normaal kan zetten! wat nu?

Heb je FiveIRows en Five-Column SpringBoard geinstalleerd? Je kan nog wel met bij je Instellingen komen, maar hij is gewoon blank.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 286865)
Dat is vreemd :)

Je moet op je iphone in /User/Preferences ff de juiste plist vinden (die van SP dus) en daarin SupremeHomescreen van true naar false zetten ;)

Die optie staat gewoon in Supreme Preferences > Mobile Substrate. ;)

libia 16-05-09 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 286868)
Die optie staat gewoon in Supreme Preferences > Mobile Substrate. ;)

Niet als je geen preferences meer hebt :P

iMario 16-05-09 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 286879)
Niet als je geen preferences meer hebt :P

Inderdaad...

Het icoontje is trouwens niet verdwenen, je kunt er nog wel bijkomen met bijv. QuickGold of SBSettings (door hem in het Dock te zetten).

Bordyl 16-05-09 09:17

ok, maar ook mijn cydia en winterboard icoon zijn weg...

Edit: iTunes is hem nu aan het restoren. Maar hoe is dit eigenlijk mogelijk? Je kan toch in feite niet veel meer doen met je apparaat zonder instellingen en cydia? De App Store is trouwens ook verdwenen...

iMario 16-05-09 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 286900)
ok, maar ook mijn cydia en winterboard icoon zijn weg...

Edit: iTunes is hem nu aan het restoren. Maar hoe is dit eigenlijk mogelijk? Je kan toch in feite niet veel meer doen met je apparaat zonder instellingen en cydia? De App Store is trouwens ook verdwenen...

Als je antwoord op de vragen... Het zou niet moeten gebeuren zonder FiveIRows. Ik heb het een aantal keren getest, en het kwam toch echt door FiveIRows of FCSB. Niet eens door de tweak zelf.

iMario 16-05-09 15:19

2.1 voor de iPhone is gisteren ook al verstuurd, werk ondertussen aan versie 2.2 voor de iPhone-versie.

De iPod touch versie pas ik later aan. ;)

Menu 2.1:
http://i391.photobucket.com/albums/o...22MainMenu.png

Home gedeelte in 2.2:
http://i391.photobucket.com/albums/o...008/22Home.png http://i391.photobucket.com/albums/o...08/22Home2.png

Bordyl 16-05-09 19:42

Ziezo, ipod gerestored ;)

Maar van dat knopje in mobile substrate blijf ik maar best af nu... Ik vind persoonlijk dat er niet zó veel meer te bieden valt bij de SP van de iPod Touch.

thijsvh 16-05-09 19:58

ik heb na de upgrade geen icon labels meer. Iemand enig idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.