Citaat:
UPDATES STAAN LIVE! Supreme Preferences 2.1 (voor iPhone) changelog: Code:
- Fixed Mobile Substrate tweaks: Hide Icon Labels and Prevent App Deletion. Now they are NOT enabled by default. Code:
- All missing PNGs and .strings are now added |
Zelfs na deze update geen sp in prefs.
Ook kan ik winterboard themas niet meer gebruiken... |
Citaat:
|
Moest ik op het moment met de 3X3 icoontjes QuickGold hebben gehad, zou ik dan de verdwenen standaard apps kunnen terugvinden?
|
Bij mij doet hij het ook weer gewoon.
|
Citaat:
Supreme Home Screen werkt perfect in 2.2. Credits naar libia, hij heeft deze tweak gemaakt voor Supreme Preferences. |
Citaat:
Modemfirmware: 02.30.03 versie: 2.2.1 (5H11) Ik denk dat ik heel even alles van een kopie terug ga zetten... |
Hey mario
Ik ga 2.1 glijk ff proberen! Top! |
Citaat:
|
@ spysical
Heb je toevallig intelliscreen geinstalleerd ? Zoja dan moet je bij performance je winterboard aanzetten. |
nee. ik heb eigelijk alleen nog maar SP, Icy, een paar ringtones, FCSB,Winterboard, een paar thems's en SccelerometerGr.... geinstaleerd. En natuurlijk de dingen die je er bij moest hebben...
|
Citaat:
Alvast bedant |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet nog niet alles,maar er zit nog een constante groei in ;-) |
/Library/Themes/WinterBoardThema's.
|
Nu ik je tóch aan de lijn heb,wat is in de nieuwe SP onder Applications/Mail,Calendars "Message Header Det... en Disable Backgroundi.." ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is natuurlijk geen korte help/guide wat alle functies betreft? Begrijp me niet verkeerd,ik ben er zó ook super blij mee.Het is opeens geen telefoon meer maar een vriend die je steunt in het dagelijkse ritueel. |
Citaat:
|
Mooie review op de Homepage heh Mario :)
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56. |