//

Ringtone en spam

Ringtone en spam discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoners, Sinds 2 dagen een nieuwe iPhone in gebruik en dankzij dit forum al aardig onderweg met het apparaat. Nu ben ik een gebruiker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-09, 14:54
Henk Heeneman Henk Heeneman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard Ringtone en spam

Hallo iPhoners,

Sinds 2 dagen een nieuwe iPhone in gebruik en dankzij dit forum al aardig onderweg met het apparaat. Nu ben ik een gebruiker van rond de 50 en heb af en toe wat moeite met de (technische) taal en uitleg van jullie. Maar toch dat van die ringtones voor elkaar gekregen... tenminste ik heb een de map "beltonen" staan met een nummer die voldoet aan m4r maar bij synchroniseren krijg ik hem niet op mn iPone bij de beltonen, in zn geheel dus niet! Wat doe ik fout? Muziek en fot's synchroniseren wel goed.

Verder de vraag of er voor de mail iets van een spamfighter beschikbaar is. Thuis op de PC werkt dat prima, maar op de iPhone krijg ik al die troep weer binnen...

Nu ik toch bezig ben... mijn ogen zijn nog prima maar internetpagina's zijn bijna niet te lezen... is daar en tool/oplossing voor?

Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen.

Groet Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-09, 19:07
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Heeneman Bekijk bericht
Hallo iPhoners,

Sinds 2 dagen een nieuwe iPhone in gebruik en dankzij dit forum al aardig onderweg met het apparaat. Nu ben ik een gebruiker van rond de 50 en heb af en toe wat moeite met de (technische) taal en uitleg van jullie. Maar toch dat van die ringtones voor elkaar gekregen... tenminste ik heb een de map "beltonen" staan met een nummer die voldoet aan m4r maar bij synchroniseren krijg ik hem niet op mn iPone bij de beltonen, in zn geheel dus niet! Wat doe ik fout? Muziek en fot's synchroniseren wel goed.

Verder de vraag of er voor de mail iets van een spamfighter beschikbaar is. Thuis op de PC werkt dat prima, maar op de iPhone krijg ik al die troep weer binnen...

Nu ik toch bezig ben... mijn ogen zijn nog prima maar internetpagina's zijn bijna niet te lezen... is daar en tool/oplossing voor?

Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen.

Groet Henk
Hoi Henk,

Beltonen mogen niet langer duren dan 30 seconden. Pas de tijd dus even aan en dan zullen ze werken (staat als het goed is ook in de uitleg op dit forum).

En voor de kleine lettertjes, misschien toch maar een leesbril aanschaffen.
Het is niet erg om oud te worden
  #3  
Oud 24-07-09, 07:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Inderdaad, voor de ringtones is een apart subforum, waar veel wordt uitgelegd.
En voor de kleine lettertjes gebruik ik ook een leesbril én mijn vingers: tikken op het scherm voor vergroten of verkleinen, of met twee vingers door die van elkaar af te bewegen voor vergroten.
Wist je dat? Zo niet, kijk dan hier eens voor de mogelijkheden.

Van een spamfighter of -filter voor de iPhone heb ik helaas nog niks gezien.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
spam of ?? LUTSROG iPhone algemeen 2 18-09-10 10:01
spam barryborghouts iPhone algemeen 2 03-02-08 00:08
Spam oplossing? Peter iPhone algemeen 4 09-11-07 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.