sms, tekens teller discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu nog een app waarmee je kan zien hoeveel SMSJES je per maand verstuurd hebt......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu nog een app waarmee je kan zien hoeveel SMSJES je per maand verstuurd hebt...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Erg slechte zaak vind ik dit, omdat je voor je iets koopt (in dit geval data verkeer voor het sturen van een bericht) je vind ik altijd moet weten hoe duur iets is, dat is met smsen op de iPhone zonder jailbreak haast onmogelijk (of je zou alle tekens moeten gaan tellen, maar dit doet natuurlijk niemand). |
|
|||
|
|||
Op Cydia staat wel een app die je aantal smsjes telt. Maar daar voor meot je betalen na 10 dagen ofzo.. crap dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sms counter 3
|
|
||||
|
||||
koop dan gelijk BiteSMS , maar dan veranderd wel je SMS icoon.
$5 en je hebt ALLES, quickreply , counter, smsteken teller etc etc.
|
|||
|
|||
Als je gewoon via T-mobile werkt kun je simpelweg via de Appstore een app kopen die 0,70 cent kost. Houd precies bij hoeveel verzonden hoeveel je nog kan wat je verbruikte minuten zijn en alles.....
|
|
||||
|
||||
maar die is ook maar half betrouwbaar.
|
|
|||
|
|||
hoe kan je bij smshelper zien hoeveel smsjes je heb verstuurd?
|
|
|||
|
|||
Ook hier doet ie t helemaal perfect! Echt superhandig!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt maar bij smshelper zou je het moeten kunnen zien stond bij de omschrijving maar jah, ik heb nu sms counter
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
SMS Helper
Beste mensen,
De Cydia app SMS Helper werkt super. Hij telt de tekens en geeft aan wanneer je per ongeluk meer tekens hebt getyped, waardoor je 2 berichten verstuurd. Nu zit er ook een optie bij die je Statistieken reset op een bepaalde datum (kun je zelf instellen). Nu kan ik dus nergens vinden wat ik hieraan heb. Wat reset hij? Waar kan ik zien wat hij reset? En ik zie nergens hoeveel smsjes ik verstuurd heb na de datum die ik heb ingesteld. Die optie heeft nu dus geen toegevoegde waarde en ik zou hem wel graag werkend zien, aangezien de belstatus van T-Mobile maar een gokje is. Ik heb nu namelijk 372 smsjes, terwijl ik er maximaal maar 300 zou kunnen hebben. (heeft te maken dat T-Mobile je smsjes dubbel telt, maar ook dubbel rekent) Nu kun je dat zelf natuurlijk door 2en delen, maarja als ik dat kan, kan T-Mobile dat ook. Vandaar dat ik graag zou willen weten waar SMS Helper zijn gegevens opslaat. Mvg, Flugeltje |
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf SMSHelper werkt hier perfect op iPhone 3GS fw3.0.1
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook SMS Helper van Cydia en deze werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Ik had ook sms helper geinstaleerd maar daarna kwam ik niet meer op cydia.
Als ik op het icoontje van cydia klikte kwam hij na een tijdje weer terecht waar de icoontjes allemaal staan van de iphone toen heb ik mijn iphone helemaal moeten resetten nu durf ik hem er niet meer op te zetten maar hij was heel makkelijk. Hebben hier meer mensen last van gehad of zeggen jullie nog maar een keer proberen. |
|
||||
|
||||
sms helper doet gewoon tellen en weergeven hoeveel je tekens je nog over hebt, en dat is wel gratis in tegenstelling tot bitesms
|
|
||||
|
||||
Is BiteSMS niet gratis met credits ofzo?
|
||||
|
||||
bitesms moet je kopen op een of andere manier , ook als je credits kooopt
|
Labels |
belstatus, counter, sms helper, teller |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Teller nodig! | griffinmanno | Jailbreak apps en thema's | 24 | 04-02-11 18:08 |
sms teken teller | Jessepes | Archief | 3 | 16-08-09 16:13 |
SMS Teken Teller?? | t-kroon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-06-09 12:41 |
Tekens teller bij smsen | thomba123 | iPhone algemeen | 14 | 22-10-08 16:53 |
Sms tekens over | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 8 | 27-05-08 23:51 |
|
|