sms, tekens teller discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Je Send knop toont het aantal tekens en het aantal SMSjes dat je SMS lang is, maar niet hoeveel SMSjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet hoeveel SMSjes je verstuurd hebt? Tuurlijk wel, gewoon als je je de SMS.app opent even dubbel-tappen op de header ervan en een pop-up opent met daarop de nodige info.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er inmiddels al zon programma die je hiervoor kan installeren zonder jailbreak??
|
|
||||
|
||||
Neen dat is er niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sms+ Uitgever new direction GmbH Dit alleen wel een apparte app voor je berichten. Je ziet niet het bericht waarop je antwoord helaas. Ik tik me tekst in de app en kopieer hem dan naar de gewone sms. En verstuur hem dan. Zodra je kan jailbreaken zou ik voor de gejailbreakte versie gaan! maar helaas kan ik dat nu nog niet, dus gebruik ik deze app! Laatst gewijzigd door Bomans; 24-03-10 om 16:50. Reden: tags verwijderd |
|
|||
|
|||
Geïnstalleerd, en werkt vervolgens perfect! Mooie must-have!
|
|
|||
|
|||
SMSHelper, staat gewoon in de "send" knop een teller. Werkt perfect. Zeker een aanrader!
|
|
|||
|
|||
Crasht bij mij op Ipone 4 versie 4.0.1.
|
|
|||
|
|||
iOS4 en hoger heeft een smsteller ingebouwd (ff zoeken in de instellingen)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Instellingen> Berichten> Aantal tekens!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
belstatus, counter, sms helper, teller |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS Teller nodig! | griffinmanno | Jailbreak apps en thema's | 24 | 04-02-11 18:08 |
sms teken teller | Jessepes | Archief | 3 | 16-08-09 16:13 |
SMS Teken Teller?? | t-kroon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-06-09 12:41 |
Tekens teller bij smsen | thomba123 | iPhone algemeen | 14 | 22-10-08 16:53 |
Sms tekens over | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 8 | 27-05-08 23:51 |
|
|