geen netwerkaanduiding meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik had vandaag via cydia een set netwerkbars gedownload uit de repo van hackers.nl. ik vond ze lelijk en heb ze daarom verwijderd in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen netwerkaanduiding meer
hey,
ik had vandaag via cydia een set netwerkbars gedownload uit de repo van hackers.nl. ik vond ze lelijk en heb ze daarom verwijderd in het deel packages van cydia. tijdens het verwijderen (of aan het eind, weet ik niet precies) klapte cydia er uit. nu heb ik helemaal geen bars meer, maar ik wil de normale terug. Ik kan met sbsettings nog wel numeric gsm aanzetten. enik kan ook met ssh in mn systeem komen. kan iemand mij helpen om weer normale bars te krijgen? Groetjes Ewoud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|