cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds gisteren last dat cydia niet opstart loading data en weer terug naar het beinscherm van de iphone. kun je ccyddia instaleren zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia
ik heb sinds gisteren last dat cydia niet opstart
loading data en weer terug naar het beinscherm van de iphone. kun je ccyddia instaleren zonder fw te vervangen want 3.0 werkt goed bij mij alleen mms niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier sinds gisteren ook last van... Loading data en dan terug naar springboard.
Ik heb een custom firmware geinstalleerd, en niet via redsn0w... Ik heb Icy wel geinstalleerd, dus zal het daar maar mee doen tot mijn PC is gemaakt en ik kan herstellen en jailbreaken met redsn0w edit: Icy sluit ook af als ik de repo's wil refreshen... Laatst gewijzigd door francebramie; 30-06-09 om 11:32. |
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook last van, loading data -----> springboard....
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 30-06-09 om 17:55. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
/var/lib/apt/lists/ is een directory op het filesysteem op je iPhone. Je kunt dat benaderen als je ingelogd bent op je iPhone via SSH, of via een programma als DiskAid.
Voor mij werkt het helaas niet. Ik zie dan ook geen 'Loading data', maar gewoon een soort van opstartscherm zonder verdere tekst dat er ook meteen weer uitklapt. Ik heb ook een Terminal emulator geïnstalleerd, maar hiermee heb ik hetzelfde; als ik het opstart klapt het er vrij snel weer uit. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Pc is gecrashed, kan het niet uittesten...
EDIT: Op PC van m'n vriend even WinSCP geinstalleerd en hetgene verwijderd wat je zei. alles werkt nu goed... Bedankt! maar kan je vertellen wat ik nu heb verwijderd? Gewoon om te weten ? Laatst gewijzigd door francebramie; 01-07-09 om 14:37. |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn het de sources die je nu hebt verwijderd... Maar ze stonden er ook gelijk weer in bij mij....
|
|
||||
|
||||
Bij mij stonden ze er ook weer in.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja. Kan weer gewoon cydia gebruiken
|
|
||||
|
||||
Nou, graag gedaan dan hè....
|
|
|||
|
|||
idd bestanden verwijderd, cydia geupdate en active mms erop gezet en mms werkt.
bedankt allemaal |
|
|||
|
|||
probleem niet opgelost, zelfs na nieuwe upgrade, jailbreak, 3g helemaal kaal, Cydia klapt er gewoon uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die zijn er niet, helemaal leeg die directories
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3G, keek te snel. Anyway die directories zijn bij mij leeg na een "verse" jaibreak, Cydia staat er op, maar springt dus gewoon terug elke keer. Heb al drie keer de 3G opnieuw helemaal geinstalleerd en gejail breaked, maar het lost het probleem niet op
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag mijn iPhone 3G geupdate naar 3.0 , daarna jailbreak gedaan met Cydia als programma, maar inmiddels als ik op cydia klik, zwart scherm, en weer terug naar Springboard. Iemand een idee of oplossing hiervoor. Let op: kan dus niets installeren via Cydia.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|