wat gaat er weg als ik firmware 3.0 installeer? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weten jullie misschien wat er weg gaat als ik mijn iphone update...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat gaat er weg als ik firmware 3.0 installeer?
hallo weten jullie misschien wat er weg gaat als ik mijn iphone update
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en wat is precies het verschil tussen firmware en update want als je update word je firmware toch een betere nieuwer versie?
|
|
||||
|
||||
Je gaat ook je firmware versie updaten van 2.0 naar 3.0.1. Lijkt mij duidelijk
|
|
|||
|
|||
ja dus het kan gewoon ofzo? want iemand ze tegen mij dat ik hem niet moest update anders ging alles weg maar ik heb die update nodig voor nieuwe apps dus maar het kan gewoon of?
|
|
||||
|
||||
Ja, je kan gewoon een update van de firmware uitvoeren met behoud van data. Zorg wel altijd dat je in iTunes wel een backup maakt.
|
|
|||
|
|||
uhm een backup maakt hij toch automatisch ? want ik ben hem nu aan het instaleren en hij is nu bezig met een reservekopie maken is dat ene backup?
|
|
||||
|
||||
Prima, dan gaat alles goed.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt voor je reacties dan kan ik verder
maakt het trouwens uit of je een iphone uit Amerika hebt of Nederland? Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-08-09 om 21:54. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en ik heb cydia erop gaat dat dan ook niet weg?
|
|
|||
|
|||
bedankt het is gelukt
|
|
||||
|
||||
cydia gaat wel weg .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Applicaties gaat weg als ik sync op Itunes | aliteker | iTunes | 2 | 11-05-11 08:25 |
iPhone 3G: Kan ik unlocken en jailbreaken als ik nu de laatste iOS 4.2.1 installeer | stefanhovens | Unlock | 24 | 18-04-11 16:58 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
wat als upgrade fout gaat | vanessa | Unlock [archief] | 1 | 23-11-07 20:55 |
|
|