apn changer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heeft er iemand ervaring met het programma apn changer op een 3gs Mijn iphone is niet gejailbraked en heeft een simkaart van tmobile. Werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apn changer
Hallo,
heeft er iemand ervaring met het programma apn changer op een 3gs Mijn iphone is niet gejailbraked en heeft een simkaart van tmobile. Werkt het programma dan ook? of moet er eerst een jailbreak worden gedaan? Is het ook mogelijk om de gegevens weer terug te zetten zodat mobiel internet wel weer beschikbaar wordt. is na een apn change Wi-Fi nog wel beschikbaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En werkt dit op een toestel dan niet gejailbraked is? En zijn deze gegeven terug te zetten? |
|
||||
|
||||
Heb je het al eens gelezen??
|
|
|||
|
|||
Ja, heb ik maar deze theorie is voor mij allemaal nieuw en daarvoor wil graag reacties van mensen die ervaringen hiermee hebben
|
|
||||
|
||||
Lees dan de reacties.....
|
|
|||
|
|||
Die vraag ik toch ook? alleen niet die reacties van jou
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik vraag er om voor de meest recente ervaringen
|
|
|||
|
|||
Wie heeft er ervaring met het programma "apn change" die op internet wordt aangeboden. (site uit nieuw zeeland)
Heb de site doorgelezen maar kan geen download van dit programma vinden. Ik heb een toestel van t-mobile waar ik de apn instellingen niet van kan veranderen (wordt volgens mij geblockt door T-mobile) Of zijn er nog andere mogelijkheden om bij deze gegevens op e iphone te komen. Wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
niet goed gelezen dan.
Je moet met je Iphone naar die site, dus met Wi-Fi als je internet via provider niet wertk door foute apn. dan krijg je vanzelf menu en install voor je profiel
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlockit - APN Changer for your iPhone werkt niet, wat nu? | Juniorv87 | Overige providers Nederland | 4 | 13-01-11 09:43 |
Firmware Changer | mail.eve | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-11-10 23:52 |
iPhone: Werkt APN changer met 4.1 ?? (jailbreak) | ddkz | Jailbreak | 1 | 13-10-10 19:09 |
APN changer | ArB | iPhone algemeen | 5 | 04-05-09 01:37 |
FW Changer Probleem | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-09-08 17:02 |
|
|