APN changer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam een site tegen die een apn settings file voor je maakt met wat je dan ook wilt. Dit is puur voor een logo en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
APN changer
Kwam een site tegen die een apn settings file voor je maakt met wat je dan ook wilt. Dit is puur voor een logo en edge/3g settings
Dit kan je gewoon op de iphone doen APN Changer
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 25-04-09 om 00:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even voor de duidelijkheid, wat schiet ik hier mee op?
|
|
||||
|
||||
Dit is puur voor de instellingen van edge of 3g. Zoals hierboven ook staat.
Zonder de juiste instellingen kun je niet internetten zonder Wi-Fi dus. Hiervoor kun je een custom ipcc file gebruiken die je via itunes installeerd, maar met deze methode kun je het direct vanaf de iphone doen met een Wi-Fi verbinding. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem weer weghalen via
settings general profile (naam die jij hebt ingevult) rode balkje met remove |
|
||||
|
||||
Werkt perfect met Beta 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlockit - APN Changer for your iPhone werkt niet, wat nu? | Juniorv87 | Overige providers Nederland | 4 | 13-01-11 09:43 |
Firmware Changer | mail.eve | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-11-10 23:52 |
iPhone: Werkt APN changer met 4.1 ?? (jailbreak) | ddkz | Jailbreak | 1 | 13-10-10 19:09 |
apn changer | sjaak75 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 06-08-09 11:22 |
FW Changer Probleem | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-09-08 17:02 |
|
|