Cydia Updates (Changes) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Tenet even Cydia opgestart om te kijken of er nog nieuwe 'changes' waren en ja hoor het zijn er maar liefst 4. - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Updates (Changes)
Beste forumleden,
Tenet even Cydia opgestart om te kijken of er nog nieuwe 'changes' waren en ja hoor het zijn er maar liefst 4. - Appp Syncc for OS 3.0 - Cydia Installer - Dev-Team - Mobile Substrate Kan ik deze changes zomaar installeren zodat problemen of gewoon niet doen? Ik wil geen risico lopen omdat ik geen zin heb in een herstel. Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb precies dezelfde vraag, ben een beetje huiverig om überhaupt iets te installeren aangezien ik niet meer kan restoren
|
|
||||
|
||||
alles kan je installeren.
|
|||
|
|||
En hoe kom je daar aan kuotje als ik dat vragen man?
|
|
||||
|
||||
Die komen zo vaak met een update dat je dat best met een goed gevoel kan installeren...
|
||||
|
||||
Ik heb ze allen geupdate, tot nu toe geen problemen...
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
omdat die dingen belangrijk zijn. Als je ze niet hebt heb je een oude versie van cydia.
|
|
|||
|
|||
Sinds die updates crasht cydia bij mij:s
|
|
||||
|
||||
Nou, ik heb ze alle 4 geupdate,
daarna moest ik nog een volledige upgrade doen van cydia installer en alles werkt nog gelukkig |
|
||||
|
||||
mooi toch
@macchiato mss te haastig bezig? |
Labels |
cydia, jailbreak, updates |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia weg na essential updates | jinxybell | Jailbreak apps en thema's | 6 | 23-03-11 18:22 |
updates installeren via Cydia | Katootje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-08-10 11:52 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|