SBSettings Toggle - Nummer herkenning discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die weet of deze er is? En waar ik hem kan vinden...? Heb Cydia afgezocht maar kan niks vinden, ook google vind ik niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SBSettings Toggle - Nummer herkenning
Iemand die weet of deze er is? En waar ik hem kan vinden...?
Heb Cydia afgezocht maar kan niks vinden, ook google vind ik niks Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Idd ik vroeg me ook af of deze er was... Het schiet me nu pas weer te binnen ;P
|
|
||||
|
||||
Niemand?
|
|
||||
|
||||
Is er niet, stuur een mail naar een developer. Mss dat die je kan helpen.
|
||||
|
||||
Ik vroeg me 2 dagen geleden stilletjes al af wat TS bedoelde en iedereen begrijpt het blijkbaar, maar wat wordt er nu eigenlijk precies bedoeld ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me af wat TS met nummerherkenning bedoelt ?
Dat je dat met een toggle snel uit kunt zetten of zo ? |
|
||||
|
||||
Volgens mij wil hij kunnen bellen zonder dat zijn nummer zichtbaar is bij de ontvanger.
dat kan standaard op bijna elke andere telefoon. |
|
||||
|
||||
Ja en bij de iphone ook bij instellingen> telefoon. Zou wel goed gemaakt kunnen worden. Wie is zo handig?
|
|
|||
|
|||
ja maar er bestaat een SB setting toggle zodat je snel even aan en uit zet, maar heb eventjes geen iPhone anders had ik het zo gezocht.
|
|
||||
|
||||
In je instellingen menu staat idd de optie om nummerherkenning aan en uit te zetten (of jou nummer bij degene die jij belt 'onbekend' zal zijn)
Maar om nu elke keer in het instellingen menu dat aan te gaan zetten.. terwijl het bij SBSettings beter zou zijn |
|
||||
|
||||
en waarom zou jij zovaak je nummer onbekend en dan weer bekend te zetten? ben je een stalker
|
|
||||
|
||||
Nou als je vervelend wil zijn in de klas bijv.
Zet je je nr herkenning uit als je gaat bellen Zo word je niet betrapt... |
|
||||
|
||||
@ kuotje... haha nee hoor... juist niet... Maar van de week liet ik iemand even bellen met mijn telefoon en daarna kreeg ik nog vaker smsjes en telefoontjes van diegene.. ook al was er herhaaldelijk verteld dat die persoon niet bereikbaar was op mijn telefoon... (waren wat problemen ofzo )
En ik ben een schappelijk persoon (A) dus ik laat wel eens vaker mensen bellen met mijn telefoon... en ik heb mijn les nu wel geleerd @ spysical... op een hbo opleiding wordt zoiets neit meer gedaan hoor (A) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja oke dat is wel zo.
maar zovaak komt dat denk niet voor wat jij nu hebt ik denk dat de persoon die jou belt en smst (terwijl het niet hoort) gewoon niet snugger is. |
|
||||
|
||||
Nobody?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings toggle Icontrol werkt niet | belgiumiphone | Jailbreak apps en thema's | 6 | 16-05-11 23:43 |
SSH toggle verdwenen in SBSettings | Marc1969 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 19-07-10 19:18 |
ScrollToTop SBSettings toggle | jeffrey52 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-06-10 23:25 |
SBSettings tethering toggle | Disksoft | Jailbreak apps en thema's | 14 | 29-12-09 17:34 |
|
|