Cydia homepage wel via 3G niet via WIFI ?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb een probleempje. Als ik Cydia opstart dan krijg ik de homepage ( Home . Cydia ) niet goed geladen. De 'grafische ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia homepage wel via 3G niet via Wi-Fi ??
Hoi allemaal,
ik heb een probleempje. Als ik Cydia opstart dan krijg ik de homepage ( Home . Cydia ) niet goed geladen. De 'grafische delen' van de homepage worden niet geladen. Ook kan ik geen nieuwe REPO's erin krijgen en bijvoorbeeld openssh niet installeren. Als ik het doe via met Wi-Fi uit, dus 3G of GPRS dan wordt de page wel goed geladen. Ik snap er niks van want de rest via Wi-Fi werkt als een tierelier ? Aanvulling: Compleet hersteld, JB van Geohot en Cydia installeren werkt ook alleen via GPRS/3G en niet via Wi-Fi? 2e aanvulling: het blijkt zoals ik nu kan zien alleen apt.saurik en de homepage ( volgens mij ook saurik ) en ook de installer van Cydia ( is toch ook Saurik ?? ) te zijn. Iemand een idee ?? Groeten, Robert Laatst gewijzigd door caro7372; 25-10-09 om 10:26. Reden: Extra aanvullend onderzoek gedaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jailbreak blackra1n
ik heb blackra1n gebruikt,gaat op zich goed
ik krijg vanzelf blackra1n icoon en als ik die open en zeg dan instal cydia dan wil die cydia downloaden maar komt dan na 1 min met een error iemand enig idee |
|
||||
|
||||
Al een soft en/of harde reset geprobeerd?
|
||||
|
||||
Ik heb het zelfde snap er ook niets van
|
|
|||
|
|||
nee maar denk mischien is er een simpele oplossing voor.ga dat eerst wel proberen
bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
(Sleep/Awake-button en de Home-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ipod touch 3g
Hallo,
Ik heb een ipod touch 3g 64 gb en wil deze ook graag jailbreaken. Kan ik dezelfde procedure met blackra1n uitvoeren net als bij de iphone? Alvast bedankt. Gr Tonneke |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelieve eerst even de zoekfunctie gebruiken, dan was je al snel hier uitgekomen waar het volgende wordt verteld: Citaat:
|
|
|||
|
|||
hee poncke, als je install cydia doet doe je dat over Wi-Fi of niet.
het beste is over Wi-Fi dit te doen. |
|
||||
|
||||
Ja, hier heb ik sinds een dag of 2 ook last van! Via 3G werkt het prima, maar via Wi-Fi inderdaad bovenstaande problemen.
Zou het iets met Firmware 3.1.2 te maken kunnen hebben? |
|
|||
|
|||
ik heb hier ook last van... zou het mss de routers kunnen zien die bepaalde sites blokkeert ofzo?
|
|
|||
|
|||
ja doe dit over Wi-Fi
ik heb geprobeerd om rock te installen en dat doet tie wel Laatst gewijzigd door WDS001; 25-10-09 om 17:10. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Zit op 3.1 en Cydia werkt niet over Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
waneer hebben jullie een update van cydia gedaan ???
bij mijn is het toen begonen daar voor geen probelemen |
|
|||
|
|||
Ik heb gister een custom firmware van 1 v/d threads op dit forum op mn 2G gezet. Cydia werkte vanaf de 1e keer opstarten al niet...
|
|
||||
|
||||
oke bij mij wel het is pas na de update gekomen ?? zo ver ik weet kan je de update er uit halen ???
|
|
|||
|
|||
Zoals topicstarter al constateerde; blijkt inderdaad alleen in 't geval van onderdelen van Saurik. Heb net een andere repo toegevoegd en die werkt wel prima via Wi-Fi.
|
|
||||
|
||||
welke ?? is dat dan ben ik er ook af
gr witte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email wel via Wi-Fi niet via 3G of umts | iFerdinand | Wi-Fi | 2 | 08-02-11 10:37 |
E-mail versturen wel via 3G, niet via Wi-Fi | Paul_538 | Wi-Fi | 6 | 01-02-11 00:24 |
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g | dennisiphone | Wi-Fi | 0 | 01-11-09 15:30 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
Mail wel via Wi-Fi, niet via EDGE | Guest-20210403222758 | Wi-Fi | 0 | 29-05-08 16:16 |
|
|