Waar vind ik Geoff Teehan Mockup thema? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Was een beetje op iphoneclub aan het kijken en toen kwam ik dit artikel tegen.( Geoff Teehan maakt mockup van nieuw iPhone-homescherm - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar vind ik Geoff Teehan Mockup thema?
Beste Mensen,
Was een beetje op iphoneclub aan het kijken en toen kwam ik dit artikel tegen.(Geoff Teehan maakt mockup van nieuw iPhone-homescherm - iPhone - iPhoneclub.nl) Vind hem heel mooi gemaakt, weet niet wat andere mensen er van vinden. Alleen nu is mijn vraag, waar kan ik deze downloaden? Of moet hij nog gelanceerd worden? Groetjes, Peetduck |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Denk je dat je er voor moet gaan betalen of gratis en is hij voor de app store of cydia?
|
|
||||
|
||||
Aangezien Apple zulke dingen niet toelaat in de App Store, komt die zeker via Cydia beschikbaar. De prijs weet ik niet.
|
|
|||
|
|||
Oke maar die van de lockscreen moet nog komen zag ik staan! Wel jammer want hij ziet er echt mooi uit!
|
|
|||
|
|||
Enig idee wanneer deze beschikbaar zal zijn??
Of hoe ver ze zijn met het ontwerpen ervan? |
|
|||
|
|||
Iemand al voortgang gespot voor deze lockscreen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar vind ik mijn berichten? | MetallicatTim | iPhone algemeen | 13 | 20-02-11 10:34 |
waar vind ik de firmware 3.1.2? | robinX | Archief | 8 | 04-04-10 20:28 |
waar vind ik instellingen via Wi-Fi | Innemee | Wi-Fi | 2 | 28-07-08 16:14 |
Waar ? vind ik | gmlens | Archief | 1 | 10-02-08 12:14 |
|
|