Waar vind ik mijn berichten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gebruikte iPhone 3GS gekocht een paar weken terug en daar stond het programma iRealSMS op, die heb ik dan ook gebruikt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar vind ik mijn berichten?
Ik heb een gebruikte iPhone 3GS gekocht een paar weken terug en daar stond het programma iRealSMS op, die heb ik dan ook gebruikt voor mijn sms berichten te beheren/versturen etc.
Echter kreeg ik vandaag de melding dat het geupdate moet worden via Cydia. Daar vind ik alleen iRealSMS 3.0, die heb ik geïnstalleerd, maar 1. dat is een trial en 2. hij geeft nog steeds dezelfde melding! Ik kan nu dus op geen manier bij mn sms berichten komen, kan iemand me uit de brand helpen, want er zal toch ook wel een standaard app aanwezig moeten zijn, al kan ik die niet vinden! Thx alvast, Grtz Tim Laatst gewijzigd door MetallicatTim; 18-02-11 om 14:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
Enige manier hoe ik bij mn berichten kom is door naar mn contacten te gaan, een gsm nummer selecteren > bericht sturen > annuleren en dan kom ik in mn inbox. |
|
|||
|
|||
herstellen via itunes?
backup maken van iphone en herstellen mischien zal dit helpen |
|
||||
|
||||
Aangezien je een jailbreak applicatie gebruikt hebt om sms'jes te beheren en versturen zal je deze niet meer terug kunnen krijgen door bovenstaand proces deze ben je waarschijnlijk gewoon kwijt. De standaard applicatie van iOS is dan ook veel beter (berichten) want deze worden gewoon opgeslagen bij iedere keer dat je synchroniseert.
|
|
|||
|
|||
Dat is mijn vraag niet. De smsjes zelf zijn niet weg, de applicatie is weg... Ik kan Berichten niet opstarten, want er staat geen icoontje meer op het scherm
Alleen via de omschreven "route" kom ik nog in de applicatie, erg omslachtig... |
|
||||
|
||||
Mssn is de icoon weggepoofed. Zit er sbsettings op de iPhone? Want dan is het heel goed mogelijk namelijk.
Open het sbsettings scherm klik op more, en dan op hide icons. Controleer hier even of de applicatie off of on staat. Hij hoort op ON te staan uiteraard. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel SBSchedule erop staan, maar die gebruik ik (nog) niet en ik kom nergens SBSettings tegen
|
|
||||
|
||||
Zet je vinger op de statusbar en maak een neerwaartse beweging (swipe down) of kijk even in je cydia packages (in cydia zelf)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier hoe je een backup weer terug op je telefoon krijgt?
|
|
||||
|
||||
Het is mogelijk dat je op de statusbar je vinger moet houden en dan naar "rechts" of naar "links" swipen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste Bruce, ik heb die melding helemaal niet gehad. Betekent dat dat de back up niet goed is gegaan?
Laatst gewijzigd door lvanbree; 20-02-11 om 00:08. |
|
||||
|
||||
Ik bedoel maar! De statusbar inhouden en dan naar beneden swipen betekend voor mij Lockinfo tevoorschijn halen. XD
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar vind ik de firmware 3.1.2? | robinX | Archief | 8 | 04-04-10 20:28 |
waar vind ik...? -> iphone app | mrgoolie | iPhone Apps | 11 | 07-02-10 00:50 |
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 | M.Sergio | Archief | 3 | 07-12-08 23:26 |
waar vind ik instellingen via Wi-Fi | Innemee | Wi-Fi | 2 | 28-07-08 16:14 |
Waar ? vind ik | gmlens | Archief | 1 | 10-02-08 12:14 |
|
|