waar vind ik...? -> iphone app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) onlangs stond er hier een app waarmee je het volgende kon doen: ik ben nu bvb aan het winkelen in amsterdam, ik zoek een winkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar vind ik...? -> iphone app
onlangs stond er hier een app waarmee je het volgende kon doen:
ik ben nu bvb aan het winkelen in amsterdam, ik zoek een winkel met schoenen of een pizzeria, ik typ pizzeria in en ik vind de dichstbijzijnde winkels met schoenen... iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sorry ik snap niet wat je bedoeld.. Je zoekt een schoenenwinkel, maar je typt pizzaria in en je krijgt een schoenenwinkel te zien ???
lol |
|
||||
|
||||
hahaha, ik denk dat ie gewoon een soort AroundMe app zoekt ofso
probeer is Amsterdam in te typen in iTunes
|
|||
|
|||
Hahaha ja denk dat je zoiets bedoelt, wel spannend als je pizzaria in typt en je vindt een schoenenwinkel hahaha,leuk voor je vriendin.
|
|
||||
|
||||
Pizza's met een bodem als een schoenzool, zo taai misschien?
|
|||
|
|||
ik denk dat hij een augment reality programma bedoelt zoals layar. Ik denk dat hij bedoelt als hij een schoenenzaak in amsterdam zoekt hem dan daarmee kan vinden....
|
|
|||
|
|||
Of de Iens restaurantgids
|
|
||||
|
||||
Nulaz AR kan dat geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Layar of Robot vision
Laatst gewijzigd door Duprezz; 27-01-10 om 23:14. |
|
|||
|
|||
Ik dacht eigenlijk dat het layar of robotvision heette maar ik kan ze niet vinden in de AppStore.. Weet iemand toevallig een ander programma of hoe ik ze wel kan vinden in de store?
Groeten, Duprezz |
|
||||
|
||||
Layar is kennelijk momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse AppStore, maar je hebt ook nog o.a. cyclopedia (€1,59) en wikitude (gratis).
|
|
|||
|
|||
[quote=mrgoolie;407730]onlangs stond er hier een app waarmee je het volgende kon doen:
ik ben nu bvb aan het winkelen in amsterdam, ik zoek een winkel met schoenen of een pizzeria, ik typ pizzeria in en ik vind de dichstbijzijnde winkels met schoenen... iemand?[/quote probeer 'Aroundme' |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar vind ik de firmware 3.1.2? | robinX | Archief | 8 | 04-04-10 20:28 |
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 | M.Sergio | Archief | 3 | 07-12-08 23:26 |
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? | Spikes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-07-08 15:13 |
Waar ? vind ik | gmlens | Archief | 1 | 10-02-08 12:14 |
|
|