//

mail alleen bericht lezen, bijlages niet downloaden (bv in buitenland)

mail alleen bericht lezen, bijlages niet downloaden (bv in buitenland) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om op de iphone aan te geven dat ik niet alles van mijn mail binnen krijg? We werken namelijk vaak met foto's, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-09, 09:57
trainman.eu trainman.eu is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: zeeland
Berichten: 9
Standaard mail alleen bericht lezen, bijlages niet downloaden (bv in buitenland)

Is het mogelijk om op de iphone aan te geven dat ik niet alles van mijn mail binnen krijg?
We werken namelijk vaak met foto's, en als ik die in het buitenland allemaal naar binnen moet trekken kost me dat gigantisch veel.

Daarom ben ik naar iets opzoek wat het mogelijk maakt om alleen het kale bericht binnen te krijgen, en eventueel zelf de keuze mogelijk te hebben om per bijlage aan te geven of ik die wel of niet binnen wil halen.

Bestaat zo'n mogelijkheid (evt met een App)?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten

Marco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-10, 14:42
forumnaam forumnaam is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Weet er iemand antwoord hierop?

ik wordt van tijd op tijd gespamd, bv gisteren ontvang ik 7 mails van tussen 1MB en 5MB. In totaal ongeveer 30MB uit mijn maandelijks toegelaten volume verkwist door een idioot die mij in zijn mailinglist heeft.

Ik was ervan uit gegaan dat mails met een groter volume niet automatisch werden binnengenomen, maar toen ik gisteren mijn USAGE bekeek (had ik toevallig die morgen gereset op 0) stond er wel al 40MB op, ik gebruik normaal tussen 10-20MB per dag.
  #3  
Oud 30-11-10, 18:24
pmwdh pmwdh is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi allen,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Ik ben student aan de fotoacademie en krijg daarom regelmatig foto's toegezonden middels maillijsten maar ik ben volgens Vodafone al groot verbruiker met mijn 500mb de afgelopen maand. Nu we te maken met Fair Use Policy maak ik me zorgen dat ik daar wel tegenaan ga zitten nu ik de iPhone heb en deze meteen de bijlagen opent... "Laad afbeeldingen" heb ik al uit staan maar dat werkt niet.
  #4  
Oud 20-02-11, 09:44
gvanderlans gvanderlans is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Ook ik wil graag een oplossing voor dit probleem. Zit vaak in het buitenland en wil kunnen kiezen welke mail ik wel of niet open. Je zou moeten kunnen kiezen voor het alleen binnenhalen van de onderwerpregel (emailkop) waarbij dan ook vermeld staat hoe groot hele email is in kb/mb. Overigens een heel normale instelling in mijn voorgaande pda's (palm treo en window mobile htc). Snap niet goed dat Apple dit niet ingebouwd heeft. Hopelijk bestaat er een oplossing of alternatieve mailapp.
Al vast bedankt.

Laatst gewijzigd door gvanderlans; 20-02-11 om 09:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen gws iPhone algemeen 2 10-10-14 16:21
IMAP: kan alleen berichten lezen en niet versturen / verwijderen Fr4nkY iPhone algemeen 4 02-06-10 17:02
e mail lezen werkt niet slaat weg naar menu ingrid9675 iPhone algemeen 1 28-02-10 19:15
Kan XS4ALL mail niet meer lezen ... hpulles iPhone algemeen 3 27-01-10 17:44
bijlages bij mail casper75 iPhone algemeen 2 14-06-08 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.