//

Kan XS4ALL mail niet meer lezen ...

Kan XS4ALL mail niet meer lezen ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-09, 18:07
hpulles hpulles is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard Kan XS4ALL mail niet meer lezen ...

Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei foutmeldingen en het heel lang actief blijven om email te checken. Heb me laten verleiden tot instellingen aanpassen, maar dat biedt totaal geen soelaas. Wat kan er aan de hand zijn? Heb account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld, de instellingen van XS4ALL (de service site) gecheckt en minutieus aangepast. Tips op dit forum gezocht.

Wie weet raad?

Gr. hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-09, 23:15
hpulles hpulles is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hpulles Bekijk bericht
Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei foutmeldingen en het heel lang actief blijven om email te checken. Heb me laten verleiden tot instellingen aanpassen, maar dat biedt totaal geen soelaas. Wat kan er aan de hand zijn? Heb account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld, de instellingen van XS4ALL (de service site) gecheckt en minutieus aangepast. Tips op dit forum gezocht.

Wie weet raad?

Gr. hans
Aanvulling: zowel met Wi-Fi (thuis op mijn draadloos internet) als met G3 (onderweg in de auto ...) werkt het niet.
  #3  
Oud 27-01-10, 13:21
Jinta Jinta is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Dit heb ik nou ook, sinds enkele weken. Werkte voorheen perfect.
Ik denk misschien dat het ermee te maken heeft dat ik navigon erop gezet heb?
ben jij er al uit?
  #4  
Oud 27-01-10, 17:44
hpulles hpulles is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 3
Standaard Opgelost

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jinta Bekijk bericht
Dit heb ik nou ook, sinds enkele weken. Werkte voorheen perfect.
Ik denk misschien dat het ermee te maken heeft dat ik navigon erop gezet heb?
ben jij er al uit?
Hallo Jinta, bij mij werkt het weer gelukkig. Navigon was zeker niet de oorzaak want die app ken ik niet. Ik heb het xs4all mailaccount opnieuw verwijderd en aangemaakt. Wat ik de eerste keer bleek niet goed te hebben gedaan was het juiste type account opgeven. Het moet POP zijn en niet IMAP (daar staat het accounttype bij default op, dus dat moet je aanpassen).

Groeten,

Hans
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen gws iPhone algemeen 2 10-10-14 16:21
Mail XS4ALL via Wi-Fi RobertGTT Wi-Fi 2 07-09-10 10:47
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl Ivoclaas iPhone algemeen 4 14-05-10 16:51
Kan geen mail versturen met Xs4all Paulus2 iPhone algemeen 12 26-10-09 23:51
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.