Kan XS4ALL mail niet meer lezen ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan XS4ALL mail niet meer lezen ...
Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei foutmeldingen en het heel lang actief blijven om email te checken. Heb me laten verleiden tot instellingen aanpassen, maar dat biedt totaal geen soelaas. Wat kan er aan de hand zijn? Heb account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld, de instellingen van XS4ALL (de service site) gecheckt en minutieus aangepast. Tips op dit forum gezocht.
Wie weet raad? Gr. hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik nou ook, sinds enkele weken. Werkte voorheen perfect.
Ik denk misschien dat het ermee te maken heeft dat ik navigon erop gezet heb? ben jij er al uit? |
|
|||
|
|||
Opgelost
Citaat:
Groeten, Hans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
Mail XS4ALL via Wi-Fi | RobertGTT | Wi-Fi | 2 | 07-09-10 10:47 |
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl | Ivoclaas | iPhone algemeen | 4 | 14-05-10 16:51 |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|