//

email wel via wifi niet via 3G of umts

email wel via wifi niet via 3G of umts discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb heb volgende probleem. Heb thuis een server draaien met Exchange 2003 met een domein. Mail ingesteld via wifi, geen probleem. Ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-02-11, 22:57
iFerdinand iFerdinand is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard email wel via Wi-Fi niet via 3G of umts

Hallo, ik heb heb volgende probleem. Heb thuis een server draaien met Exchange 2003 met een domein. Mail ingesteld via Wi-Fi, geen probleem. Ik kan als ik in bereik ben van mijn Wi-Fi router mail en agenda ontvangen. Als ik deze uitzet en alleen op 3G aangewezen ben, ontvang ik helemaal nada! Ook als ik op een ander Wi-Fi netwerk inlog is geen enkele mail wisseling mogelijk. Wie van jullie wizzzkids heeft een idee!

Laatst gewijzigd door iFerdinand; 07-02-11 om 22:59. Reden: typo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-11, 00:05
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Kun je buitens huis wel je webmail benaderen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 08-02-11, 09:37
iFerdinand iFerdinand is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard yep

Buitenshuis, waar ik nog steeds binnen range van het Wi-Fi netwerk ben, kan ik ook versturen en ontvangen. Via 3G heb ik ook gewoon toegang tot internet. Alleen ik kom niet bij mijn mail via de huis/tuin/keuken server met exchange. Kan het zijn dat Chello iets heeft dicht gezet?
Reageren

Labels
exchange, Wi-Fi wel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email versturen via 3G lukt, maar via Wi-Fi niet dkawa Wi-Fi 27 15-10-14 01:41
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
email versturen via Wi-Fi lukt niet naar .mac trainman.eu Wi-Fi 0 05-10-09 21:31
Iphone (umts) internet ook op je laptop (netshare/wat wel kan) rosser5000 Archief 1 19-08-09 19:59
Email adressen wel in adresboek en niet in iphone contacts mephone iPhone algemeen 4 11-12-07 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.