gmail werkt wel op wifi maar niet op 3g discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds.. Ik kan m'n gmail niet meer ontvangen of versturen als ik buiten bereik ben van mn eigen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g
Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds..
Ik kan m'n gmail niet meer ontvangen of versturen als ik buiten bereik ben van mn eigen Wi-Fi locatie.... zodra ik mail wil ontvangen/versturen met de 3g verbinding krijg ik de melding dat mn wachtwoord niet klopt zodra ik thuis ben en de iphone m'n Wi-Fi verbinding pakt kan ik wel mail ontvangen en verzenden Heb al meerdere keren m'n emailaccount verwijderd en opnieuw ingesteld maar het probleem blijft.. en dit is echt iets van de laatste week daarvoor nooit last gehad.. alle andere applicaties doen het wel zonder Wi-Fi (zelfs de google applicatie waar ik ook m'n gmail kan bekijken) Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?? gr dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi | dijklarg | Wi-Fi | 6 | 11-11-14 23:26 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend | deaapdaar | Wi-Fi | 0 | 20-05-09 19:06 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari | erwinKrol | Wi-Fi | 3 | 21-12-08 03:08 |
|
|