//

gmail werkt wel op wifi maar niet op 3g

gmail werkt wel op wifi maar niet op 3g discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds.. Ik kan m'n gmail niet meer ontvangen of versturen als ik buiten bereik ben van mn eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-09, 15:30
dennisiphone dennisiphone is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g

Ik heb sinds een paar dagen iets vreemds..

Ik kan m'n gmail niet meer ontvangen of versturen als ik buiten bereik ben van mn eigen Wi-Fi locatie....

zodra ik mail wil ontvangen/versturen met de 3g verbinding krijg ik de melding dat mn wachtwoord niet klopt

zodra ik thuis ben en de iphone m'n Wi-Fi verbinding pakt kan ik wel mail ontvangen en verzenden

Heb al meerdere keren m'n emailaccount verwijderd en opnieuw ingesteld maar het probleem blijft..

en dit is echt iets van de laatste week daarvoor nooit last gehad..

alle andere applicaties doen het wel zonder Wi-Fi (zelfs de google applicatie waar ik ook m'n gmail kan bekijken)

Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen ??

gr dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail versturen lukt niet via 3G, maar wel via Wi-Fi dijklarg Wi-Fi 6 11-11-14 23:26
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet linwhaa Odido (T-Mobile) 3 08-08-10 19:56
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet tommehh Wi-Fi 15 28-06-09 19:37
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 03:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.