Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooii, Ik ben erg benieuwd of Apple zelf ooit met iets zoals Winterboard gaat komen voor de iPhone. Of desnoods dat je themes kunt kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone?
Hooii,
Ik ben erg benieuwd of Apple zelf ooit met iets zoals Winterboard gaat komen voor de iPhone. Of desnoods dat je themes kunt kopen in de iTunes Store ofzo. Winterboard is voor mij de belangrijkste reden voor een Jailbreak namelijk. En omdat je met een JB via ssh je sms balonnetjes kunt aanpassen en je bericht toontjes Waarom zou Apple het eigenlijk niet doen? Themes verkopen via iTunes of gewoon een app maken zodat je van alles aan kunt passen....? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat doet Apple nooit.
|
|
|||
|
|||
Nee ik denk het ook niet, maar waarom eigenlijk niet?
Vind het best raar... Mensen mogen ook apps indienen bij APple, waarom dan geen themes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Eigenlijk vraag je nu: Waarom laat Apple niet jailbreak toe, of waarom is de iPhone niet gewoon open... |
|
||||
|
||||
Citaat:
En tjah.. dan zou Appel natuurlijk veel geld verliezen als ze hem open gaan maken.
|
||||
|
||||
Topic verplaatst.
|
|||
|
|||
mja Apple zou toch zelf thema's kunnen maken? En die dan bijvoorbeeld in iTunes kunnen zetten? Ik vraag niet gelijk om ssh ofzo toe te laten
Of gewoon al standaard in het OS zetten, een paar extra thema's Mja t zal idd wel nooit gaan gebeuren vrees ik Das volgens mij een belangrijke reden voor mensen om te Jailbreaken...Mja dan is t natuurlij je eigen keus/risico...Apple wil dus lkkr Dicht blijven. |
|
||||
|
||||
waarom switch jij dan heel de tijd van JB naar weer geen JB?
want JB hem en installeer alleen winterboard of bosspaper?
|
|||
|
|||
ja omdat de JB bij mij sinds ik een 3GS heb, of sinds 3.0 gewoon niet meer lekker werkt
En, omdat..als er weer nieuwe FW uitkomt, en je hebt een JB..Moet je updaten en opnieuw Jailbreaken. Dit is geen probleem, het probleem is echter dat je steeds al je app data kwijt bent hierdoor :s dus bijvoorbeeld de voortgang van games enzo...Of alles wat je in Keeper hebt staan. En dan kun je natuurlijk wel steeds een reservekopie terugzetten, mja dan vraag je wel heel erg om problemen volgens mij.... Daarom |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bovendien, ik dacht dat als je update, in plaats van restore, dat je dan niet eens backup terug hoeft te zetten..(maar updaten en jailbreak kan nu niet met 3.1, alleen restore en jailbreak met PwnageTool, maar ik ga daar nu niet te diep op in) |
|
||||
|
||||
haha jaa ik snap jou wel shorty. soms moet je herstellen als nieuw iphone om echt alles kwijt te raken van je JB.
maarja wat ASNnetworks zegt is ook; wanneer ik jailbreak/restore en reservekopie installeer behoud ik alle game saves etc. |
|
|||
|
|||
appbackup (te vinden in Cydia) backt up je appstore apps info. Wel even je tarballs eruit SSH'en. Genoeg over te vinden op de maker's website.
|
|
|||
|
|||
opzig is het best raar in bijna alle telefoons mag je eigenlijk wel je eigen thematje inbrengen of iets aanpassen.
het is toch je eigenkeus ? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? | firestarter | Chat en geruchten | 13 | 07-07-10 15:32 |
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. | jwtd | iPhone Apps | 4 | 29-04-10 12:22 |
Wat zou t toch fijn zijn zelf te kiezen voor roterend display | Gabrie | Archief | 1 | 28-10-09 10:48 |
zelf themes maken | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 28 | 31-12-08 11:57 |
|
|