//

Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone?

Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooii, Ik ben erg benieuwd of Apple zelf ooit met iets zoals Winterboard gaat komen voor de iPhone. Of desnoods dat je themes kunt kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-09, 14:55
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone?

Hooii,
Ik ben erg benieuwd of Apple zelf ooit met iets zoals Winterboard gaat komen voor de iPhone. Of desnoods dat je themes kunt kopen in de iTunes Store ofzo.
Winterboard is voor mij de belangrijkste reden voor een Jailbreak namelijk. En omdat je met een JB via ssh je sms balonnetjes kunt aanpassen en je bericht toontjes

Waarom zou Apple het eigenlijk niet doen? Themes verkopen via iTunes of gewoon een app maken zodat je van alles aan kunt passen....?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-09, 15:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat doet Apple nooit.
  #3  
Oud 04-10-09, 15:02
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Nee ik denk het ook niet, maar waarom eigenlijk niet?
Vind het best raar...
Mensen mogen ook apps indienen bij APple, waarom dan geen themes.
  #4  
Oud 04-10-09, 17:04
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Nee ik denk het ook niet, maar waarom eigenlijk niet?
Vind het best raar...
Mensen mogen ook apps indienen bij APple, waarom dan geen themes.
Apple wilt de iPhone een gesloten systeem houden..Wanneer jij de mogelijkheid hebt om thema's te veranderen, is er een kans dat je niet alleen dat kan veranderen maar heel iPhone OS systeem...Als ze het een beetje open doen, is de kans groot dat met een truuk je er omheen kan en alles kan aanpassen..Daar is de jailbreak dus voor

Eigenlijk vraag je nu: Waarom laat Apple niet jailbreak toe, of waarom is de iPhone niet gewoon open...
  #5  
Oud 04-10-09, 17:17
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht

Eigenlijk vraag je nu: Waarom laat Apple niet jailbreak toe, of waarom is de iPhone niet gewoon open...
Dat is ook de reden waarom ze het niet doen. Omdat je nu in de Appstore voor veel van de applicaties moet betalen... met een JB kan je dit omzeilen (uhm zeg het netjes want dat is iets waar natuurlijk niet overgesproken mag worden)
En tjah.. dan zou Appel natuurlijk veel geld verliezen als ze hem open gaan maken.
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #6  
Oud 04-10-09, 17:33
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Topic verplaatst.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #7  
Oud 04-10-09, 17:34
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

mja Apple zou toch zelf thema's kunnen maken? En die dan bijvoorbeeld in iTunes kunnen zetten? Ik vraag niet gelijk om ssh ofzo toe te laten
Of gewoon al standaard in het OS zetten, een paar extra thema's
Mja t zal idd wel nooit gaan gebeuren vrees ik
Das volgens mij een belangrijke reden voor mensen om te Jailbreaken...Mja dan is t natuurlij je eigen keus/risico...Apple wil dus lkkr Dicht blijven.
  #8  
Oud 04-10-09, 20:21
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

waarom switch jij dan heel de tijd van JB naar weer geen JB?
want JB hem en installeer alleen winterboard of bosspaper?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #9  
Oud 04-10-09, 20:42
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja omdat de JB bij mij sinds ik een 3GS heb, of sinds 3.0 gewoon niet meer lekker werkt
En, omdat..als er weer nieuwe FW uitkomt, en je hebt een JB..Moet je updaten en opnieuw Jailbreaken. Dit is geen probleem, het probleem is echter dat je steeds al je app data kwijt bent hierdoor :s dus bijvoorbeeld de voortgang van games enzo...Of alles wat je in Keeper hebt staan. En dan kun je natuurlijk wel steeds een reservekopie terugzetten, mja dan vraag je wel heel erg om problemen volgens mij....
Daarom
  #10  
Oud 04-10-09, 21:05
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ja omdat de JB bij mij sinds ik een 3GS heb, of sinds 3.0 gewoon niet meer lekker werkt
En, omdat..als er weer nieuwe FW uitkomt, en je hebt een JB..Moet je updaten en opnieuw Jailbreaken. Dit is geen probleem, het probleem is echter dat je steeds al je app data kwijt bent hierdoor :s dus bijvoorbeeld de voortgang van games enzo...Of alles wat je in Keeper hebt staan. En dan kun je natuurlijk wel steeds een reservekopie terugzetten, mja dan vraag je wel heel erg om problemen volgens mij....
Daarom
Je moet gewoon een back-up maken en dan restoren..Daarna terugzetten op je back-up en je hebt al je app-data weer terug hoor. En dat het problemen geeft is onzin, ik heb toen ik mn 3GS binnen kreeg de backup van mn (verkochte) 3G erop gezet, en hij deed het gewoon normaal...

Bovendien, ik dacht dat als je update, in plaats van restore, dat je dan niet eens backup terug hoeft te zetten..(maar updaten en jailbreak kan nu niet met 3.1, alleen restore en jailbreak met PwnageTool, maar ik ga daar nu niet te diep op in)
  #11  
Oud 04-10-09, 21:50
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

haha jaa ik snap jou wel shorty. soms moet je herstellen als nieuw iphone om echt alles kwijt te raken van je JB.

maarja wat ASNnetworks zegt is ook; wanneer ik jailbreak/restore en reservekopie installeer behoud ik alle game saves etc.
  #12  
Oud 04-10-09, 22:34
Vanx Vanx is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

appbackup (te vinden in Cydia) backt up je appstore apps info. Wel even je tarballs eruit SSH'en. Genoeg over te vinden op de maker's website.
  #13  
Oud 06-10-09, 10:33
swenvdheuvel swenvdheuvel is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 80
Standaard

opzig is het best raar in bijna alle telefoons mag je eigenlijk wel je eigen thematje inbrengen of iets aanpassen.
het is toch je eigenkeus ?
  #14  
Oud 06-10-09, 11:36
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door swenvdheuvel Bekijk bericht
opzig is het best raar in bijna alle telefoons mag je eigenlijk wel je eigen thematje inbrengen of iets aanpassen.
het is toch je eigenkeus ?
Nope hier is het Appels keuze.... niet die van ons...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 19:38
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? firestarter Chat en geruchten 13 07-07-10 15:32
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. jwtd iPhone Apps 4 29-04-10 12:22
Wat zou t toch fijn zijn zelf te kiezen voor roterend display Gabrie Archief 1 28-10-09 10:48
zelf themes maken Shorty007 Jailbreak apps en thema's 28 31-12-08 11:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.