Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Als Apple het iPhone 4 ontvangst probleem niet in eerste instantie kan oplossen door een softwareupdate, vind jij dat Apple dan de klant tegemoet moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Een gratis bumper om de iPhone 4 bruikbaar te maken? |
|||
Ja, zo krijgt de klant toch de mogelijkheid om goed ontvangst te behouden. | 17 | 27,87% | |
Nee, dit is het risico van early adopters ookal is het een Apple product | 5 | 8,20% | |
Nee, Apple moet gewoon ervoor zorgen dat het hardware matig word opgelost. | 39 | 63,93% | |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper?
Als Apple het iPhone 4 ontvangst probleem niet in eerste instantie kan oplossen door een softwareupdate, vind jij dat Apple dan de klant tegemoet moet komen met een gratis bumper?
Wat vind jij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet als de boel door middel van een software-update (zoals wordt gezegd door Apple) kan worden verholpen
|
|
|||
|
|||
We krijgen iig geen bumper cadeau van Apple.
Met andere woorden consument zoek het uit maar koop wel onze telefoon met wisselende functionaliteit van €740,- . |
|
|||
|
|||
ik mis een optie:
"neen, want ik heb deze problemen niet!!" de mijne werkt PERFECT en totaal geen signaalverlies beste smartphone tot nu toe. |
|
|||
|
|||
Vind dat ze op zijn minst de mensen wel tegemoet kunnen komen met een gratis bumper. (als dat het probleem oplost)
|
|
|||
|
|||
Een gratis bumpertje is echt eennlachertje.
Geeft me een beetje het gevoel van: "ooh uw benzine tank is lek affabriek. Hier heeft u wat ducktape" "en succes hè" |
|
|||
|
|||
daar heb je gelijk in, maar als de ducktape de enigste optie is, dan wil je die toch krijgen van de fabrikant omdat het zijn schuld is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nieuwe benzine tank (in mijn voorbeeld) of dus een nieuwe iPhone4 als het probleem zich voordoet. (trouwens ik wil ook kunnen kiezen "ik heb geen problemen" |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat gaan ze vertikken. Ook al hebben ze geld zat ervoor. |
|
|||
|
|||
denk niet dat Apple gaat zeggen beste klanten stuur alle u telefoon terug dan fixen we het wel even kost veel geld om te maken en onwijs veel tijd
ze zullen in de nieuwe zending iphone 4 er wat in aangepast hebben zodat wij in europa die fout niet meer hebben hoop ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze denken dat we domme dieren zijn, en zo ons kunnen temmen en laten geloven dat het goed is. |
|
||||
|
||||
Ze moeten de toestellen gewoon terug nemen en meteen het productie proces aanpassen.
Ze lossen het probleem niet op. Alleen het gevolg.
|
|||
|
|||
Ik mis eigenlijk de optie:
een hardwarematige oplossing en tot die tijd een gratis bumper |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat het software matig is, maar alles wat ik nu gelezen heb wijst op het tegendeel. Jonas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Apple Bumper iPhone 4 | Royofzo | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-07-11 17:46 |
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? | saaiko | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 10-09-10 19:06 |
|
|