Probleem met Apple Bumper iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren 2 bumpers gekocht voor m'n iPhone 4, alleen als ik deze om de iPhone 4 doe, werkt de sleep/wake button niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Apple Bumper iPhone 4
Ik heb gisteren 2 bumpers gekocht voor m'n iPhone 4, alleen als ik deze om de iPhone 4 doe, werkt de sleep/wake button niet meer.
Het lijkt alsof de bumper nét iets te klein is voor de iPhone, waardoor de sleep/wake knop eigenlijk continu ingedrukt wordt. Iemand hier ervaring mee misschien?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels iemand met hetzelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
Welke bumper(s) zijn het?
|
|||
|
|||
Zijn het wel de officiële Apple bumpers?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Autolader voor Iphone met apple bumper | naturel00 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 04-11-10 21:14 |
Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? | firestarter | Chat en geruchten | 13 | 07-07-10 15:32 |
|
|