Ben een leek met Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een simlock vrije Iphone 3GS gekocht waar naar later bleek Cydia op te staan, ik heb geen idee waar ik dat voor nodig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben een leek met Cydia
Ik heb een simlock vrije Iphone 3GS gekocht waar naar later bleek Cydia op te staan, ik heb geen idee waar ik dat voor nodig heb.
Ik heb Cydia 1 keer gestart en nu staat er een rood vlakje boven met een 4 erin, ik begrijp dat er nu 4 dingen klaar staan? maar waarvoor? Wat moet ik doen downloaden of gewoon laten staan, zoals gezegd ik ben een leek op dit gebied. gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone is nu gejailbreakt Ben je ZEKER dat je een officeel simlockvrije iPhone hebt? Waarschijnlijk is die gewoon softwarematig geunlockt en dan raad ik je aan om ABSOLUUT NIET te upgraden naar een officiële firmware 3.1. Als je later nog wil unlocken moet je met een custom firmware updaten.
|
|
||||
|
||||
De 4 betekend dat er 4 apps zijn die je kan updaten.
Was je aankoop van een simlockvrije iPhone met de bedoeling dat hij fabrieks af simlockvrij is/was? Of is het een toestel met simlock die simlockvrij is gemaakt mits een verandering van de software? |
|
||||
|
||||
Je kan cydia gerust openen en kijken welke 4 updates (want daarvoor staat dat rood cirkeltje met de 4 erin) er klaar staan.
Laat anders even weten (dmv een screenshot, of gewoon overtypen) welke updates dat zijn. |
|
|||
|
|||
Dank jullie allemaal voor de snelle antwoorden
Wat er klaar staat is : availeble updates