Windows 7 ultimate discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Microsoft Windows 7 Ultimate Op je iPhone, Winterboard maakt het mogelijk. Ik kwam dit thema tegen en dacht mischien vinden jullie dit ook wel iets! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows 7 ultimate
Microsoft Windows 7 Ultimate
Op je iPhone, Winterboard maakt het mogelijk. Ik kwam dit thema tegen en dacht mischien vinden jullie dit ook wel iets! Maandag is de release verwacht hij. Download link http://www.jailbreaken.tk Laatst gewijzigd door swenvdheuvel; 16-10-09 om 10:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vind het er leuk uitzien maar als ik dit wil neem ik wel een andere type telefoon
|
|
||||
|
||||
Lol. Wie wilt er nu windows op zijn iphone?
|
|
|||
|
|||
Hmm ik heb nog nergens een thema gezien dat tot in de puntjes is uitgewerkt.
en er zitten mogelijkheden wat een saai Cydia thematje niet kan. IloveWindows IloveAppe voor de technologien ************* Jailbreak 3.1 voor 3GS is heerlijk Laatst gewijzigd door swenvdheuvel; 10-10-09 om 17:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Windows 7 Ultimate thema voor Iphone/iPod Touch | XcydiaX | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-05-11 15:12 |
Ultimate List of iPhone Tips and Tricks | Erp | iPhone algemeen | 9 | 22-09-10 17:14 |
OSX Black Leopard Ultimate | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 5 | 13-11-08 18:51 |
Windows: Ultimate Windows Iphone / Itouch kit | ArB | Desktop-applicaties | 15 | 01-04-08 10:11 |
|
|