Pakketjes volgen op de iPhone dankzij iTrac en Jiggy discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iTrac is een webapplicatie waarmee je de bezorgstatus van pakketten kunt volgen. Het is een van de eerste applicaties die voor Jiggy zijn gemaakt, waarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pakketjes volgen op de iPhone dankzij iTrac en Jiggy
iTrac is een webapplicatie waarmee je de bezorgstatus van pakketten kunt volgen. Het is een van de eerste applicaties die voor Jiggy zijn gemaakt, waarmee ontwikkelaars makkelijk Javascript-applicaties in de browser kunnen schrijven.
Lees verder over: Pakketjes volgen op de iPhone dankzij iTrac en Jiggy Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
itrac
Heeft iemand itrac al aan de praat,ik heb jiggy wel geinstalleerd maar als ik er op druk dan gebeurd er niks.
|
|
||||
|
||||
waar vind ik die itrac en wat kan je ermee welke source? wat bedoelde je?
ik ben ook op zoek ik wil namelijk deze app op de iphone ; trackr! - Het GPS track location based systeem voor social networking op je mobiele telefoon jiggy runtime heb ik er toch al opzitten . weet iemand een manier om trackr te installeren. check it out. |
|
||||
|
||||
ik zie het al itrac is voor pakketjes.
nee die ik bedoel zorgt ervoor dat je jezelf (mits gps ) of vrienden kan traceren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongemerkt iPhone volgen | Maartallica | iPhone Apps | 17 | 04-03-11 14:30 |
Instaleren Jiggy | Chrisy76 | Archief | 5 | 13-11-08 21:38 |
Jiggy apps verwijderen? | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-07-08 00:21 |
DHL en de verdwenen pakketjes | evilpenguin | Koopinformatie Nederland | 115 | 21-04-08 11:24 |
|
|