zwart toetsenbord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje. Op mijn vorige iphone had ik altijd een theme in winterboard dat mijn toetsenbord zwart maakte. Met deze lukt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwart toetsenbord
Hallo,
Ik heb een vraagje. Op mijn vorige iphone had ik altijd een theme in winterboard dat mijn toetsenbord zwart maakte. Met deze lukt dat helaas niet meer(3.1.2) en ik had gelezen dat het met deze firmware niet werd ondersteund. Nou viel me op dat als je in de appstore bent het toetsenbord wel zwart is. Kun je deze keyboards niet kopieren naar degene van sms enz via winscp? groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Lees hier : UIImages keybroads on 3.0 even bij.....dat wordt voorlopig een gebed zonder end denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
toetsenbord | luc haekens | Archief | 4 | 28-03-08 07:58 |
Deel toetsenbord iPhone zwart | edward007 | Unlock [archief] | 18 | 06-12-07 22:02 |
|
|