numeriek toetsenbord discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien het bovesnte gedeelte van het scherm niet meer werkt kan ik de toetsen 1 2 en 3 (om een telefoonnummer in te toetsen ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
numeriek toetsenbord
Aangezien het bovesnte gedeelte van het scherm niet meer werkt kan ik de toetsen 1 2 en 3 (om een telefoonnummer in te toetsen ) niet meer gebruiken
wat behoorlijk is... Bestaat er een app dat je het toetsenbord van de telefoon verticaal kan gebruiken? Of kan er iemand een applicatie maken zodat de toetsen meer naar onder staan ? alvast bedankt voor eventuele reacties mvg Ronin
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
voorlopige oplossing is misschien in notes/mail/sms het nummer intypen en kopieren of bellen. en dan opslaan.
maar op je vraag heb ik geen antwoord
|
|||
|
|||
het probleem is dat ik een nummer wil vormen die niet tussen contacten staat
1 2 en 3 niet kan intoetsen... |
|
|||
|
|||
Wel kuotje geeft daar toch net een voorlopige oplossing voor?
|
|
||||
|
||||
mijn optie was niet de beste denk, plus je moet het nummer nog naar je eigen sturen, zodat je het kan aanklikken en bellen. Daarna kun je het opslaan in contacten ( door bij recente calls ) en opslaan in contacten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T9 met numeriek toetsenbord voor iPhone? | Barzi | Jailbreak apps en thema's | 10 | 15-02-12 16:14 |
toetsenbord | hjstam | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-10 12:30 |
Datetimepicker & numeriek toetsenbord | tomzev | iPhone Apps | 0 | 18-12-08 00:30 |
toetsenbord | luc haekens | Archief | 4 | 28-03-08 07:58 |
|
|