Muziek downloaden en in library zetten, via iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier nu een tijdje Nast gezocht, maar niets gevonden. Ik wil via mijn iPhone muziek kunnen downloaden (gaat lukken) en dan vervolgens wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek downloaden en in library zetten, via iphone
Ik heb hier nu een tijdje Nast gezocht, maar niets gevonden.
Ik wil via mijn iPhone muziek kunnen downloaden (gaat lukken) en dan vervolgens wil ik die muziek in mijn iPod library zetten, via een app. Ik wil dit dus doen zonder dat er een computer bij komt kijken! Bestaat hier al een app voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
itunes op de iphone
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat jij iets bedoeld als Dtunes maar dat de muziek dan in je libary gezet word...
Ik weet er geen een al vind ik Dtunes al aardig in de buurt komen |
|
||||
|
||||
wanneer je dtunes gebruikt kan je daarna toch de muziek ergens op je iphone zetten dat je met de ipod app het kan gebruiken.
weet iemand waar die map staat? |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties. iTunes bedoel ik iig niet
dtunes kan het volgens mij alleen zelf afspelen, ik heb dan toch liever de iPod app |
|
|||
|
|||
Middel dTunes downloaden en dan via iFile naar ander filesysteem kopieren.
Weet alleen niet in welke folder muziek voor iTunes wordt opgeslagen in je telefoon?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar deze is er dus schijnbaar niet!? Als ik een mac had had ik het nog wel zelf kunnen maken denk ik :S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek harder zetten op Iphone | Solid_Snake | Muziek, foto & video | 5 | 09-02-11 17:14 |
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten | drumworkshop | iTunes | 23 | 04-07-09 16:36 |
Mac OS X: ipod muziek op iphone zetten?? | Shorty007 | iTunes | 2 | 26-12-08 00:07 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
Muziek: muziek op de iphone zetten | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 12 | 17-01-08 23:42 |
|
|