Officiele iPhone apps verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort gebruik ik mijn email app op mijn iphone niet meer, is er een manier om deze te verwijderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Officiele iPhone apps verwijderen
Sinds kort gebruik ik mijn email app op mijn iphone niet meer, is er een manier om deze te verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
verwijderen niet, maar wel verbergen en dat je er geen last van hebt
Kan je met behulp van Poof ( te vinden in Cydia )
|
|||
|
|||
heej,
ik wel een beetje het zelfde doen met die Officiele apps van de iphone. bestaat er geen manier om ze te vewijderen?? |
|
|||
|
|||
Verwijderen weet ik niet zeker, maar kan volgens mij niet. Je kunt de icoontjes inderdaad wel verbergen.
|
|
|||
|
|||
Verwijderen niet nee, of het zou mogelijk moeten zijn met winSCP o.i.d., maar dat weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Zijn te verwijderen , heb zelf weer en stocks verwijderd .
|
|
|||
|
|||
Heb poof geinstalt en werk super,
en hoe zijn ze te verwijderen?? |
|
||||
|
||||
Via winscp en SSH is hoe ik het heb gedaan , het is ff zoeken weet zelf ook niet helemaal meer waar ze staan .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
Apps tijdens downloaden op je iPhone verwijderen | BlackPhone3G | iPhone Apps | 4 | 24-04-11 16:49 |
Apps verwijderen | Fmkk | iTunes | 3 | 22-05-10 13:32 |
reclame in officiële apps | pieter0000 | iPhone Apps | 6 | 25-01-09 22:47 |
|
|