NZB via iPhone starten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door callous Kan ook allemaal met mynzb, als app ipv webpage en lijkt mij een stuk veiliger omdat mijn prive login niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus niet mogelijk om een map te maken op je NAS waar je je NZB's in dropt. Side note, je kan natuurlijk ook in SABnzbd+ een gebruiker maken, die heeft dan alleen toegang tot sabnzbd. Ik begrijp je bezorgdheid over veiligheid, ben aan het zoeken naar een oplossing hiervoor, om zo meer gebruikers te trekken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan wel bestanden op de nas pleuren die door sabnzbd opgepakt worden. Echter kan ik geen bestanden downloaden met de iphone. Maar daarvoor zal toch wel een oplossing bestaan. Met of zonder jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nzb's uploaden via bookmarklet op iphone | iphone-bronstijn | iPhone Apps | 1 | 21-09-10 09:12 |
Iphone wilt niet starten :( ! | caner | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:07 |
Video: Direkt uit nieuwsgroepen iphone-formaat nzb's plukken | montefeltro | Muziek, foto & video | 20 | 11-02-10 12:20 |
iPhone 3G: Applicaties starten niet op | j.schun | iPhone algemeen | 30 | 22-12-09 23:11 |
|
|