Poker&Hartenjagen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er al een goed speelbare soort is van één van de twee? (Poker óf Hartenjagen)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Poker&Hartenjagen
Weet iemand of er al een goed speelbare soort is van één van de twee?
(Poker óf Hartenjagen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nja de producer van iBlackjack gaat ook iPoker releasen dus ik ben benieuwd xD Liever Native dan internet
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Weet iemand of hier ondertussen al iets meer over bekend is? Ik zou ook graag een potje pokeren op m'n iPhone
|
|||
|
|||
Heb op hackintosh iets gelezen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iBlackjack Beta 1 Preview - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more hier staat wat van poker Hij moet alleen nog uitkomen en zal iPoker heten
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 04-02-08 om 20:49. Reden: heri > hier |
|
||||
|
||||
poker zou mij ook wel intresseren wel niet online .
|
|||
|
|||
Iemand een idee wat de repo van iblackjack is.. ik kan hem nergens meer vinden !
|
||||
|
||||
Iblackjack staat er standaard tussen kijk maar bij I
EDIT: Iblackjack is offline gehaald omdat die waarschijnelijk verkocht zal worden via sdk van apple
|
|||
|
|||
Hmm, zonde... ik kon hem al niet vinden !
|
|
||||
|
||||
n**iers van blackjack:@ er is toch wel iemand uit de US die poker voor de apple ontwikkeld heeft, of moet alles uit europa komen :S Poker is in de US nog groter dan in europa..... volgens mij is het ook niet zo heel moeiljk om een poker spel te maken....
Laatst gewijzigd door Beaux; 22-05-08 om 14:22. |
|
|||
|
|||
repo's voor iblackjack:
iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Applications, Installer Source Repositories repo voor poker: Texas Hold Em - Poker - iAppCat uitleg installeren spel staat waarschijnlijk daarop want dat is tevens de repo site: iPhone Roms - The Worlds Best iPhone Rom Source weet niet zeker of het werkt ook niet geprobeert!! Iblackjack werkt 100% zelf geinstaleerd en geprobeert. post even gedith Laatst gewijzigd door Tieme; 21-05-08 om 15:14. |
|
|||
|
|||
Binnekort leuke poker game voor je iphone:
iPhoneFreakz Texas Hold’em Touch almost ready iPhoneFreakz |
|
|||
|
|||
Ik speel gewoon partpoker op mijn iphone. Werkt goed
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die voor de gpsphone werkt opzich wel goed . toch die maar even spelen tot thtouch uit komt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
poker | bloemenwinkel | iPhone Games | 4 | 09-02-13 18:30 |
Poker | sjoeii | iPhone Apps | 8 | 08-02-10 13:13 |
|
|