Lock Calender discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort Lock Calender (mijn calander gegevens op mijn lockscreen) maar weet iemand hoe ik het beeld groter kan krijgen zodat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lock Calender
Hallo,
Ik heb sinds kort Lock Calender (mijn calander gegevens op mijn lockscreen) maar weet iemand hoe ik het beeld groter kan krijgen zodat ik meer afspraken kan zien? Kan ik bijvoorbeeld de slider onderin kleiner maken of doorzichtig? Gr Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan altijd clock hide installeren.
|
|
|||
|
|||
Niet het antwoord dat je zoekt want dat weet ik ook niet, maar je kunt toch gewoon door de afspraken scrollen?
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook het tekstgrootte aanpassen toch? Heb je al bij Instellingen > Lock Calendar gekeken?
|
|
|||
|
|||
Ik heb pocket als agenda, kan ik deze afspraken dan ook op mijn lockscreen kan krijgen?
|
|
|||
|
|||
Hey,
Je moet bij instellingen kijken, dan lock calander en daar kun je aantal max afspraken aangeven en ook max interval. Succes ermee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock calender | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-09-10 03:18 |
Elements/ Lock Calender werken niet onder ios 4.0 :( | Rooverz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-07-10 19:27 |
Google calender | gmlens | iTunes | 6 | 07-11-09 14:07 |
Gmail calender | mattmcmike | iTunes | 0 | 12-02-09 00:31 |
Calender op springboard | donovoso | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-12-08 01:25 |
|
|