Elements/ Lock Calender werken niet onder ios 4.0 :( discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft ditzelfde probleem, en nog liever; wie heeft er een oplossing.... Zowel elements als lock calender werken niet onder ios 4.0.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elements/ Lock Calender werken niet onder ios 4.0 :(
Wie heeft ditzelfde probleem, en nog liever; wie heeft er een oplossing....
Zowel elements als lock calender werken niet onder ios 4.0.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt hier ook niet, iemand een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ok heb nu lock info geinstalleerd (4.99$)
Deze werkt perfect! |
|
|||
|
|||
Kijk hier zo, The Official iOS 4.0 Compatibility List!
Element hoort bij Cydget, het werkt dus (nog steeds) niet met ios 4 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geen idee, die hoef je heel niet in te vullen normaliter, hij pakt gewoon de info uit je standaard Weather app voor Lockinfo. (de 1e die je in de weer app zet vlgs mij)
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook LockInfo geinstalleerd. Loop echter tegen een probleem aan, als ik een gemiste oproep heb komt de standaard popup nog in beeld. Of dit bij een sms ook zo is heb ik nog niet kunnen testen. Iemand misschien een oplossing om de popup te verwijderen?
|
|
||||
|
||||
Settings > Lockinfo > Lockscreen > Alert Popups > Block Popups
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad op iOS 4.2.1. rotatie lock werkt niet meer??? | Zeke_NL | iPad algemeen | 2 | 03-12-10 13:51 |
Lock calender | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-09-10 03:18 |
Zoom werkt niet meer na install elements | MyFone | iPhone algemeen | 6 | 03-04-10 15:13 |
Lock Calender | Frank Nusteen | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 19:10 |
|
|