Wallpaper.app - Erg verslavend! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdje geleden wallpaper.app geinstalleerd. Leuke app waar je een slideshow te zien krijgt van wallpapers van andere gebruikers. Je kan deze ook opslaan. Ik start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper.app - Erg verslavend!
Tijdje geleden wallpaper.app geinstalleerd. Leuke app waar je een slideshow te zien krijgt van wallpapers van andere gebruikers. Je kan deze ook opslaan.
Ik start deze, opzich doelloze app, de laatste tijd erg vaak. Volgens mij ben ik verslaafd. Hebben jullie dit ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heh, bij mij komen veelal dezelfde wallpapres terug, en er blijven naar kijken is op zich ook niet zo leuk, mits dat je niet onmiddelijk de volgende afbeelding kan laten komen door weet ik veel wat te doen.. iedere keer vier of 5 seconden wachten is ook niet super leuk..
|
|
||||
|
||||
Nja het is ook mischien meer bedoelt als fotolijstje!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Er zitten leuke dingen tussen!
|
||||
|
||||
Ik vind hem ook heel erg leuk
bedankt voor de tip!
|
||||
|
||||
ja er komen nog wel eens leuke wallpapers langs.
Ik vind het wel een handige app voor als je een leuke wallpaper zoekt. |
|
||||
|
||||
Ik zoek dit ook hoe kan ik dit installeren welke resource moet ik toevoegen??
Gevonden voor mensen die geintreseerd zijn dit is de repo: http://iappaday.com/install EDIT: Heerlijke aplicatie zker een van de beste die er zijn dankje
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS iPhone 4 Laatst gewijzigd door david007; 21-01-08 om 00:22. |
|
|||
|
|||
Dankje voor deze tip vind het een leuke applicatie weer iets leuks erbij dankje
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe deze wallpapers van iappaday te verwijderen?
|
|
||||
|
||||
ligt de Wallpaper app eruit ofzo??
|
|||
|
|||
Heb mijn iphone otb 1.1.2. geupdate naar FW 2.1 en werkt super. Alleen kan ik via installer geen één source toevoegen. Zegt steeds Unable to decode source at http://etc.
dus ook bij wallpaper.. ligt het aan de wallpaper source of gaat er iets mis? thanx. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Komt dat niet doordat Installer niet overweg kan met FW 2.1? Bij mij is het namelijk ook zo en ik dacht gelezen te hebben dat het niet meer werkte. Alleen Cydia. |
|
|||
|
|||
waar vind ik die wallpaper app???
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had inderdaad ook de Wallpaper App op me 1.1.4
Nu ik een software-update heb gedaan naar 2.2 heb ik ook de Wallpaper App niet meer.. Weet iemand of ik deze nog kan krijgen, vond het namelijk een erg leuke app die ik graag terug wil.. |
|
||||
|
||||
Der bestaat ook zoiets in appstore en deze heet backgrounder.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, ik heb backgrounds...!
maar toch vind ik hem anders dan Wallpaper, had er sowieso een heleboel leuke backgrounds uit die ik na me SW-update kwijt ben.. :S |
|
|||
|
|||
backgrounds is leuk maar wall paper is waaaaaaaaaaaay better
|
|
|||
|
|||
Ja.. klopt...
alleen nu nog mijn vraag... Is deze ook op 2.2 verkrijgbaar, want ik ben hem kwijt...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
helaas moet ik je teleur stellen
ik zoek hem zelf ook je kan hem ergens op cydia vinden maar als je een legale iphone ungehacked hebt gaat het niet lukken |
|
|||
|
|||
Ik heb een amerikaanse Iphone met 2.2 erop en simlockvrij...
ik zag in Cydia wel zoiets staan als Wallpaper maar dat had dan de naam vWallpaper en er stond als omschrijving: Forget black springboard add a VIDEO on it en ook video ringtones... Lijkt me niet helemaal dezelfde app... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App. wallpaper Apple | LabTeov | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-01-10 11:54 |
Wallpaper App | depl0y | iPhone Apps | 13 | 29-10-08 09:39 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
[1.1.3] Wallpaper app slaat niet meer op | depl0y | Jailbreak apps en thema's | 4 | 10-03-08 18:19 |
|
|