Pocket Guitar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Dwaas, alle stappen netjes gevolgd en heb nu de 2.0 versie maar nog steeds sluit ie meteen af na het launchen van de app. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@ Dwaas, alle stappen netjes gevolgd en heb nu de 2.0 versie maar nog steeds sluit ie meteen af na het launchen van de app. Hoop dat een nieuwe update daar verandering zal in brengen aangezien de 2.1 versie net hetzelfde probleem heeft.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar zijn de samples bij jou geinstaleerd? De samples zouden moeten staan in /var/root/Media/PocketGuitar. Als je wilt kijken waar het mis gaat kun je het volgende commando in Putty invoeren. Je krijgt dan te zien welke stappen de applicatie neemt en waar het mis gaat. Als alles goed gaat start de applicatie gewoon op de iPhone. Code:
/Applications/PocketGuitar.app/PocketGuitar |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Precies, gasten hebben ondertussen Guitaar, Drumstel en Piano:
Moo Cow Music |
|
|||
|
|||
Pocket guitar/Guitar Hero
Hallo
Ik zie overal op google Pocket Guitar en Guitar hero ter demonstratie Ben zelf muzikant en zou dolgraag deze apps of app op mijn iphone willen hebben maar kan ze nergens vinden Wie kan me helpen zodat ik ook deze gave programma op mijn iphone kan gebruiken. Als ik betalen moet geen probleem heb het ervoor over Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
band heb ik al gekocht maar daar zit geen echte gitaar in met snaren.
Die ik zag op internet klonk als een echte electrische gitaar en dat was een super ding. kan hem in appstore niet vinden en die andere cy... ook niet jammer waar kan ik hem uithalen?? |
|
||||
|
||||
Tieske, probeer de volgende keer even de zoekfunctie te gebruiken en aan te sluiten bij een reeds bestaand onderwerp. Voor nu heb ik jouw discussie samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
samen voegen is coool maar zodra de gitaar terug is met echte snaren en electrisch geluid koop ik hem direct al kost die 20 euro... vind hem zo gaaf
Ben een beginnende iphone gebruiker dus sorry als er 1 en ander niet goed gepost staat verder zoek ik de gitaar versie nog steeds / gitaar hero ofzo zoals op you tube te zien is of begin van deze topic |
|
|||
|
|||
iemand enig idee of is die er nog niet voor Fw 2.0 kan natuurlijk ook
|
|
|||
|
|||
Ik Bump deze threat nog even..
Nog suggiesties?? waar kan ik hem krijgen en hoe??? krijg nog altijd geen concreet antwoord op mijn vraag :S |
|
||||
|
||||
hij is er nog niet, alleen iBand
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Guitar Hero en Iguitar | tieske123 | Archief | 20 | 21-08-08 16:00 |
[1.1.4] Pocket Guitar FIX ! | Undertaxxx | iPhone algemeen | 0 | 09-04-08 12:17 |
guitar op 1.1.3 | dsimons | Archief | 2 | 14-02-08 10:21 |
|
|