Pianist (was: iAno) - Piano spelen op je iPhone/iPod Touch! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is nog niet uitgelekt, maar het filmpje van de maker is er! iAno is een Native iPhone applicatie dat gemaakt is door een forum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pianist (was: iAno) - Piano spelen op je iPhone/iPod Touch!
Hij is nog niet uitgelekt, maar het filmpje van de maker is er! iAno is een Native iPhone applicatie dat gemaakt is door een forum lid van iPodTouchFans.com Citaat:
Citaat:
YouTube - iAno Sorry, maar het lukt niet om de video met een link te laten zien voor de iPhone en iPod Touch gebruikers
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
best wel leuk
persoonlijk vind ik het toch beter dan de guitar maarja ik speel dan ook geen gitaar, wel (een beetje) piano |
|
|||
|
|||
Leuk speeltje, niet zeer zinnig maar wel leuk om mee te spelen in de trein etc.
|
|
|||
|
|||
Wow, dit vind ik echt een fantastisch! ik maak regelmatig gebruik van de Piano app maar die valt echt volledig in het niet! Ik hoop dat dit snel uitkomt, want ben onder de indruk!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Soooo dies leuk alleen veel erop spelen zal niet lukken maar mischien vinden ze er ooit nog wat op However het is wel een geweldige app die ook goed gebruik maakt van Multi Touch
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
5 iPhones naast elkaar met elk een andere octaaf....
hmmmm Laatst gewijzigd door StevenVW; 13-02-08 om 09:23. Reden: typo |
|
|||
|
|||
dan heb je een supermobiele piano he
(superduur ook wel) |
|
|||
|
|||
ziet er veelbelovend uit
|
||||
|
||||
Hij is er!
iAno site How to install First you need to jailbreak your iPhone to allow third-party applications to be installed. Add the "ModMyiFone.com" repository to your Installer. Click on the Installer Icon. Click on the "Sources" icon at the bottom. Click "Edit". Click "Add". Enter: "http://modmyifone.com/installer.xml". Click "OK". iAno will appear under the "Audio" section of installer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: hij staat er niet tussen? - pocketguitar, en nu een piano haha waar blijft de drums!? Laatst gewijzigd door Amp.; 13-02-08 om 18:31. |
|
||||
|
||||
Date: 13/2/2008, 12:37:22, GMT
Name: Myster Aardvark Number: 7 iAno has now been sent off to ModMyIFone for inclusion in their repository. Should be downloadable from there soon. |
|
||||
|
||||
Drums is er ook al hoor, zie i-app a day :-P
edit: Nergens te bespeuren die iAno, noch een audio map in installer.. Laatst gewijzigd door topke; 13-02-08 om 18:42. |
|
|||
|
|||
yes drums, das echt mijn ding!
Ik heb een yamaha advanced stage custom, hoewel ik nu niet denk dat de meesten hier daar iets van kennen |
|
|||
|
|||
geen audio catogorie
mmh, heb de modmyiphine repo wel ingesteld staan maar krijg geen audio catogerie...
|
|
||||
|
||||
nu nog 200 nummers aan het syncen maar wel vet ga het zo downloaden
ik had die guitar maar dat kon ik neit .. en is ook veel moeilijker denk ik. hier zie je meteen al iemand die het ook daadwerkelijk kan. heb nog geen nummers van dat niveau gehoort op gitaar. heb zin om het zo te proberen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
net als de iAno, beperkt aantal toetsten.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
iAno, TapTap & iPhysics | Nick Nack | Jailbreak apps en thema's | 14 | 17-05-08 23:38 |
|
|