Pianist (was: iAno) - Piano spelen op je iPhone/iPod Touch! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dsimons Ik zal eens f kijken of die rechten bij mij goed tssan. De app staat bij my in elk geval ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Graag gedaan en veel pingel plezier
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iAno
Heb iAno geïnstalleerd maar de toetsen maken geen geluid.
Wat kan ik hieraan doen? Is er een prof in de zaal? |
|
|||
|
|||
Het is heel makkelijk om het instrument te wijzigen, heb het ook gedaan:
YouTube - iAno Instruments Via SFTP vind je 55 audiobestandjes met alle tonen. Deze kun je dus makkelijk vervangen. *Voor de mensen die dachten dat ik een iPhone ging kopen; ja, ging... Ik heb een leuke telefoon, edge koop ik toch nooit, en een camera... tja. Dus vandaar een iPod touch. Bovendien kon ik die nu kopen. De jeugd van tegenwoordig he... alles maar nu :'). |
|
|||
|
|||
kijk eens 3 post terug dat was bij mij de oplossing. Het had met rechten te maken om de media map
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
IK WIL MIJN iPHONE!! :-P Als ik al dat leuks zo lees, kan ik echt niet wachten om 'm in handen te hebben!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry... Als ik gewoon lees hoeveel plezier je ermee kunt beleven... Je kunt gewoon een band vormen met z'n drieën... iAno, Guitar en Drums... Ik merk ook net dat ik (per ongeluk) alleen de eerste pagina van dit topic hebt gelezen Sorry voor het off-topic.
|
|
||||
|
||||
Eerste optreden iBand met PocketGuitar, iAno en Nintendo DS
iBand is een muziekband, bestaande uit iAno op de iPhone, PocketGuitar op de iPhone en Elektroplankton op de Nintendo DS. Met drie touchscreen-instrumenten heb je al een heel orkest!
Lees verder over: Eerste optreden iBand met PocketGuitar, iAno en Nintendo DS Tag: |
|
|||
|
|||
Mij lukt het nog niet helemaal om Clocks te spelen. Ik begin met 2x zwart, 1x wit, daarna hetzelfde maar dan pak ik de 2e zwarte toets een meer naar links en de witte toets ook. Beetje moeilijk uitleggen. Hopelijk kan jij het beter
|
|
|||
|
|||
||| || <-zwart
123 45 | | | || | | <-wit 6 7 8 910 11 12 5-3-7, 5-3-7, 5-3 4-3-6, 4-3-6 4-3, 4-3-6, 4-3-6, 4-3 10-2-6, 10-2-6, 1-2, 10-2-6, 10-2-6, 10-2 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die ene 1-2 op de laatste regel moet een 10-2 zijn neem ik aan
Deze heb ik inmiddels binnen en gaat me nu aardig af
|
|||
|
|||
Woeps, ja, inderdaad, moet 10-2 zijn .
|
|
||||
|
||||
Woaw, voor de eerste keer in mijn leven dat ik echt piano kan spelen
thanks |
|
|||
|
|||
iAno Tips
Ik heb wat met iAno zitten spellen en ik vindt het echt geweldig helaas heb ik nooit iets met muziek gedaan dus kan niet echt echt spelen.
nu kwam ik op youtube dit al tegen: YouTube - iAno tip for next version intro kan ik spelen nu super gaaf. Mij lijkt het leuk al er meer van dit soort voorbeelden komen want als je op 1 manier indruk kan maken is het wel een bekend nummer op je telefoon te kunnen spelen! Zijn hier mensen muzikaal aangelegd die tips hebben? Of nummers voor kunnen doen? Nog 1 gevonden die makkelijk te leren is: YouTube - iAno - Mad World Laatst gewijzigd door garta; 28-02-08 om 21:28. |
|
|||
|
|||
nice, dankjewel man kga wil ook die 2e kunnen spelen
|
|
||||
|
||||
//Samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt dol op deze app.
Kan ondertussen al diverse nummers spelen en nee heb nooit eerder instrument bespeeld. Hier voor jullie nog een aantal nummers die simpel te leren zijn: YouTube - iAno - Swan Lake - ZiXeD YouTube - How to play clocks in the iAno YouTube - iAno - Tom and Jerry - iPod touch / iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
iAno, TapTap & iPhysics | Nick Nack | Jailbreak apps en thema's | 14 | 17-05-08 23:38 |
|
|