Pianist (was: iAno) - Piano spelen op je iPhone/iPod Touch! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Pianist is hetzelfde als iAno, maar met een paar fixes... je kunt nu wel via categories je virtual piano in een map zetten het geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pianist, ''update'' voor iAno
Pianist is hetzelfde als iAno, maar met een paar fixes...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Installer.app - Geen iAno (source?)
Ik vraag mij af..
Ik had het programmatje iAno op mijn iphone staan, toen mijn iphone nog op 1.1.3 stond. Nu heb ik mijn iphone geupdate naar 1.1.4, en mijn apps zijn natuurlijk weg. Deze zijn allemaal in installer terug te vinden, behalve iAno? Nu iAno toch een Must-Have is, ben ik hevig gaan zoeken naar een source voor dit programma. Maar in installer kan ik het nergens vinden. Iemand een source voor dit programma, of een source die installer up-to-date brengt? |
|
||||
|
||||
Heb je Community Sources al geïnstalleerd / geupdate ?
|
|
|||
|
|||
zal ik even opnieuw doen.
Ik heb hem wel, maar misschien heeft hij een foutje gekregen bij het updaten, dus probeer ik het wel even opnieuw.. |
|
|||
|
|||
Dit was niet het probleem jammer genoeg..
Ik zie wel dat Community Sources effect heeft, maar iAno staat er weer niet bij. |
|
||||
|
||||
iAno is vervangen door Pianist
|
|
|||
|
|||
inderdaad, ik heb ook even moeten zoeken,
staat bij 'Toys' --> Pianist er komt binnenkort ook een drumversie uit! |
|
||||
|
||||
iAno opnieuw gelanceerd als Pianist 1.0.0
De virtuele iPhone-piano iAno heeft een nieuwe naam gekregen: Pianist. De functies zijn nog steeds hetzelfde: je kunt piano spelen op je iPhone. Alleen in het menu zijn wat veranderingen te zien.
Lees verder over: iAno opnieuw gelanceerd als Pianist 1.0.0 Tag: |
|
||||
|
||||
Alle threads over hetzelfde topic maar even samengevoegd en topictitel aangepast voor nieuwe naam.
|
|
||||
|
||||
hmm ik heb wel iets geks. Ik installeerde Pianist en wilde iAno verwijderen, maar ik kon iAno niet meer in mijn uninstall lijst vinden. Hij staat nog wel op mijn springboard.
Weet eerlijk gezegd niet of hij er voor het installeren van Painist wel stond. Dat heb ik niet gechecked. Ook uninstall van Pianist bracht iAno niet terug in de lijst..
|
|||
|
|||
Pianist 2.0
Versie 2.0 is nu uit, je kunt nu zien welk deel van het toetsenbord je bespeelt, je kunt je gepingel ook opnemen. En er is een nieuw opstartscherm.
|
|
||||
|
||||
Alleen zijn nu niet het hele toetsenbereik te bespelen. Volgens de help functie in de app is dat wel iets wat in de volgende update aanwezig zal zijn.
|
|
|||
|
|||
ik ga hem gelijk updaten.
|
|
||||
|
||||
Hij is wel leuk met dat opneem gebeuren...Maar heb liever een beatmaker, en niet die beatphone, waarmee je ook kunt opnemen en dan als loop kun af laten spelen...Zeg maar Drummer met Loop functie...Zou chiilll zijn...
|
|
||||
|
||||
Verdorie nou kan ik geen Clocks meer spelen dat was ongv het enige nummer wat ik kon... nja wachten op de update dan maar
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lol, da dacht ik ook, ik kan geen enkel liedje meer spelen omdat de toetsen nu anders zijn
|
|
|||
|
|||
huh? hoezo dat dan:s ik kan juist meer nu... op F3 kan ik gewoon clocks spelen
|
|
||||
|
||||
F3 klinkt heel anders volgens mij
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik Pianist downgrade naar iAno?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
iAno, TapTap & iPhysics | Nick Nack | Jailbreak apps en thema's | 14 | 17-05-08 23:38 |
|
|