Pianist (was: iAno) - Piano spelen op je iPhone/iPod Touch! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geweldig dingetje, kan ik me tenminste een beetje vermaken met andere dingen in de klas dan Pokemon en Aquarium...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geweldig dingetje, kan ik me tenminste een beetje vermaken met andere dingen in de klas dan Pokemon en Aquarium
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen met het installeren van Pianist op de Iphone??
Ik ben totaal een leek heb de iphone pas gisteren gekocht Dringend advies gevraagd stap voor stap wat ik moet doen Thanx !!!! |
|
||||
|
||||
Probeer nu eerst je iphone te updaten naar de officiële 2.0 firmware.
Dan kan je deze app via je iphone rechtsreeks downloaden via de appstore. |
|
|||
|
|||
zo de telefoon is up to date met de laaste FW
Jailbracked en alles Ik zie bij Apps store wel Pianist staan maar hoe kan ik deze downloaden. k zie alleen maar een betaal optie en geen demo ofzo. Iemand een iedee zelfde geld voor de guitar editie |
|
||||
|
||||
als er betalen staat...tja dan is dat ook zo....
|
|
|||
|
|||
hey,
ik heb http://modmyifone.com/installer.xml toegevoegd aan de sources van mijn installer, maar pianist verschijnt niet in de lijst van apps! Iemand die me kan helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
iAno, TapTap & iPhysics | Nick Nack | Jailbreak apps en thema's | 14 | 17-05-08 23:38 |
|
|