Backgrounder en ProSwitch discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhone-fans Ik heb een aantal issues met betrekking tot Backgrounder in combinatie met ProSwitch. Ik maak op mijn iPhone gebruik van Categories en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backgrounder en ProSwitch
Hallo mede iPhone-fans
Ik heb een aantal issues met betrekking tot Backgrounder in combinatie met ProSwitch. Ik maak op mijn iPhone gebruik van Categories en heb twee mappen gemaakt, Apps (waarin al mijn apps staan) en Programs (waarin programma's als Backgrounder en Winterboard in staan). Ik heb beide mappen op de 'blacklist' in Backgrounder gezet, maar alsnog blijven ze op de achtergrond actief als ik één van de mappen geopend heb. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb een iPhone 3G en 3GS, beiden draaien op 3.1.2 (3G = jailbroken & software-unlocked, 3GS = jailbroken & factory unlocked). Mochten jullie van de rest nog handige tips hebben, dan zijn deze uiteraard ook welkom! Greetz marv
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backgrounder | Sad | Jailbreak apps en thema's | 6 | 26-10-10 23:38 |
Backgrounder | Berten.. | Jailbreak apps en thema's | 38 | 16-06-10 21:45 |
Backgrounder update | eentje | Archief | 5 | 20-04-10 23:54 |
Safe Mode bij syncen in combinatie Backgrounder + ProSwitch | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-02-10 14:24 |
backgrounder | passie | Archief | 1 | 09-10-08 18:16 |
|
|